Samorząd branżowy hotelarzy coraz mocniejszy

Blisko 50 nowych członków dołączyło od początku 2018 r. do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Obecnie w IGHP jest zrzeszonych ponad 300 hoteli z 35 tys. pokoi. Izba jest największą organizacją hotelarzy w Polsce. Skupia ok. 30 proc. rynku, ale w tym najważniejsze hotele w branży i wiele sieci.



Nowi członkowie to zarówno miejskie hotele sieciowe, jak i mniejsze obiekty znajdujące się w regionach typowo turystycznych. Wśród nowych członków Izby są m.in. hotele: Cesarskie Ogrody, Holiday Inn Dąbrowa Górnicza, Bast, Rusałka, Hotele SPA Dr Irena Eris Polanica-Zdrój, Edison, Willowa, Kresowiak, INX Design Hotel, City Center Rooms and Apartments, Sadova, Kocierz, Piwnica Rycerska, Hampton by Hilton Lublin, Agat & Spa, Silver, Beethoven, Browar Kościerzyna, Ruben, PTH Trybunalskie SA, Belwederski, Mikołajki, Zalesie Mazury Active Spa, Trio, Patio, DoubleTree by Hilton Hotel Łódź. – Branża hotelarska potrzebuje skutecznego przedstawiciela i wyraźnie docenia działania IGHP. Wiele pozytywnych komentarzy słyszymy o naszej kampanii edukacyjnej, skierowanej do hotelarzy na temat RODO oraz nieustającego zaangażowania Izby i specjalnie powołanego konsorcjum w proces sądowy i wstrzymanie horrendalnych opłat za prawa autorskie. Cieszy mnie, że nasza praca jest dostrzegana przez branżę i zyskuje coraz większe jej poparcie – komentuje Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. Izba jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej.

Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, prowadzi programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO), opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc jedynym reprezentantem naszej branży w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego). Swoim członkom IGHP oferuje: dostęp do platformy zakupowej – możliwość skorzystania z korzystnych stawek m.in. za energię, gaz i ubezpieczenia, informacje oraz know-how z HOTREC na wyłączność, głos w najważniejszych dla branży kwestiach, unikatową wiedzę o zmieniających się przepisach. Umożliwia dostęp do usług certyfikowanych przez Izbę dostawców oraz programów szkoleniowych dla przyszłych pracowników branży, przekazuje wiedzę, jak chronić się przed nieuczciwą konkurencją i wysyła newsletter dla członków Izby.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *