Channel Manager – tajna broń revenue management

Autor: Karolina Dziedzic
Chcesz rozśmieszyć Boga? Opowiedz mu o swoich planach na przyszłość – o prawdziwości tej sentencji przekonał się niejeden revenue manager, którego plany nie raz przekreślały niespodziewane zmiany w trendach sprzedaży. Jednak i takie przeszkody można pokonać. Potrzebny jest tylko skuteczny oręż – sprawdzony asystent w sprzedaży online. Dynamiczny i zawsze pod ręką. Profitroom Channel Manager. Rynek hotelarski rozwija się, rośnie więc konkurencja. W dobie ekspansji Internetu i coraz łatwiejszej dostępności ofert z różnych kanałów dystrybucji realizacja własnych planów sprzedażowych jest prawdziwym wyzwaniem. Wymaga nie tylko znajomości branży i konkurencji, ale przede wszystkim czujności i umiejętności szybkiego reagowania na zmiany zachodzące w otoczeniu. Bardziej konkurencyjnie Szybkość reakcji dotycząca korekty cen i ofert jest jednym z głównych elementów budowania przewagi konkurencyjnej. Dlatego narzędzie, dzięki któremu można dynamicznie zarządzać cennikami i dostępnością, w dodatku w wielu kanałach, jest niezbędnym atrybutem współczesnego revenue managera. Channel Manager: • umożliwia w szybki i łatwy sposób zmianę cen we wszystkich kanałach sprzedaży w zależności od sytuacji rynkowej, • pozwala na masowe zamykanie cenników i dostępności z jednego poziomu, a więc oszczędza czas, • umożliwia dystrybuowanie cenników do wielu kanałów sprzedaży, zapewniając efekt billboardu, tym samym odpowiadając na oczekiwania potencjalnych gości, poszukujących ofert w różnych źródłach, • zapewnia wgląd w działania konkurencji, umożliwia ich analizę i szybką reakcję (a nawet wyprzedzenie reakcji konkurentów). Automatycznie wydajniej Zmiany w sprzedaży zachodzą niezwykle szybko. Ta dynamika wymaga implementacji narzędzi dostosowanych do wymagań współczesnego świata. Ręczne sterowanie cenami? Już dawno odeszło do lamusa, gdyż nie odpowiada tempu zmian oczekiwań gości oraz samego hotelu. W myśl zasady „Szybciej reagujesz – osiągasz lepsze efekty” revenue managerowie potrzebują narzędzi, które łączą dwie cechy – pozwalają na zwiększenie zysków oraz na automatyczne sterowanie stawkami. W jaki sposób Channel Manager realizuje te zadania? • Optymalna konfiguracja minimalizuje ręczny proces uaktualniania stawek i dostępności. Umożliwia także przyjmowanie jednocześnie większe [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *