Revenue management w praktyce

Warsztaty praktyczne z revenue management – temu poświęcone było kolejne szkolenie w Akademii Hotelarza poprowadzone 19 kwietnia w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott przez Agnieszkę Kasprzak, revenue managera w sieci Louvre Hôtels Group.



Uczestnicy na przygotowanych przez organizatora laptopach ćwiczyli różne sytuacje z zakresu zastosowania optymalizacji przychodów w hotelu, monitorowania danych codziennej działalności obiektu, uczyli się oceny pozycji rynkowej, prognozowania i jego dokładności oraz optymalizacji przychodów w zależności od segmentu klienta i segmentu działalności obiektu, w tym analizy rezerwacji grupowych. W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność przekazanej wiedzy. Kolejne szkolenia w Akademii Hotelarza odbędą się w czerwcu: Skuteczny manager hotelu (5 czerwca) oraz Zapobieganie nadużyciom w działalności hotelowej i gastronomicznej (16 czerwca) – obydwa w Courtyard by Marriott Warszawa (więcej szczegółów na: www.akademia-hotelarza.pl). •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *