Jak Marriott planuje zmodernizować Sheratona

Sheraton był flagową marką sieci Starwood, która została przejęta w 2016 r. przez Marriott International. Ale nawet sam Starwood jeszcze przed przejęciem przyznawał, że marka potrzebuje odświeżenia.

Wjaki sposób Marriott chce repozycjonować Sheratona, pokazuje choćby podejście do marketingu marki. Ponad dwa lata temu, tuż przed przejęciem przez Marriotta, Starwood przeprowadził dużą, telewizyjną kampanię reklamową „Where Actions Speak Louder” o wartości 100 mln dolarów, która miała dotrzeć do młodszej grupy docelowej, ale ta coraz mniej korzysta z tradycyjnej telewizji. W listopadzie ub.r. Sheraton rozpoczął serię filmów dokumentalnych w partnerstwie z kanałem Showtime, która zabiera widzów za kulisy popularnych seriali tego producenta jak „Homeland” czy „Shameless”. Sheraton próbuje w ten sposób zmienić wizerunek marki klasycznej i przenieść ją w nową erę, w harmonii z młodszym pokoleniem, zorientowanym zarówno na biznes, jak i na wypoczynek. – Chcemy uszanować historię Sheratona, który jest kochany przez wiele osób na całym ś [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *