Warszawski Courtyard z nagrodą od Marriott International za CSR

Hotel Courtyard by Marriott Warszawa Airport, został wyróżniony za działalność Corporate Social Responsibility (CSR), a Aneta Stępkowska otrzymała nagrodę dla najlepszego dyrektora hotelu franczyzowego w Europie w zakresie CSR. Nagroda przyznawana jest przez korporację Marriott International.

- Cieszymy się, że wśród naszej kadry zarządzającej hotelami mamy najwyższej klasy menadżerów, których praca jest również dostrzegana i nagradzana przez międzynarodowe sieci hotelowe – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development (CAD), firmy będącej właścicielem hotelu. – Nagroda, którą otrzymał Courtyard by Marriott to z jednej strony dowód na to, że nasi dyrektorzy są na najwyższym, światowym poziomie, a z drugiej docenienie wielkiego zaangażowania wszystkich pracowników hotelu w zakresie szeroko pojętej odpowiedzialności społecznej – podkreśla Cristescu. Warszawski Courtyard by Marriott od samego początku swojego funkcjonowania prowadzi wiele działań CSR. - Zaangażowanie pracowników hotelu w działalność społeczną jest oczywiste, robimy to od 15 lat, czyli od otwarcia hotelu – wyjaśnia Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu i zaznacza, że często inicjatywa działań charytatywnych wychodzi od samych pracowników, co świadczy o ich wielkiej wrażliwości i chęci pomagania innym. Hotel Courtyard by Marriott pomaga m.in. fundacjom dziecięcym, takim jak SOS Wioski Dziecięce, Dziecięca Fantazja czy Integrujące Stowarzyszenie Jeden Świat im. prof. Zbigniewa Religi w Białymstoku. Opiekuje się również Domem Dziecka w Równem koło Warszawy, wspomaga Dom Pomocy Społecznej na Woli oraz schronisko dla zwierząt Na Paluchu. - Sponsorujemy również niezwykłą imprezę grudniową „Mikołajki  z Fantazją” dla około 200 bardzo ciężko chorych dzieci, które przyjeżdżają do naszego hotelu z całej Polski na zaproszenie Fundacji Dziecięca Fantazja. Cały rok czekamy na uśmiech i radość tych dzieciaków – mówi Stępkowska i dodaje - cieszę się, że zgodnie z myślą przewodnią działalności korporacyjnej CSR - „Spirit to Serve”, Marriott dostrzegł tego „ducha” w naszym hotelu i jego pracownikach. Marriott International to największa sieć hotelowa na świecie, która posiada ponad 6500 hoteli w 127 krajach. W swojej działalności podejmuje m. in. szereg aktywności w zakresie Corporate Social Responsibility. Od samego początku powstania firmy, rodzina Marriott kładzie ogromy nacisk na pomoc słabszym i potrzebującym, na ochronę środowiska oraz  na kształcenie młodych kadr. Swoim entuzjazmem oddziałuje na pracowników hoteli Marriott i motywuje ich do szerokiego działania zarówno na rzecz lokalnych społeczności, jak i ochrony globalnych dóbr.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *