Renata Kusznierska dyrektor zarządzającą sieci Selina w Polsce   PERSONALIA

Renata Kusznierska została dyrektor zarządzającą panamskiej sieci hotelarskiej Selina, która zapowiada dynamiczną ekspansję w Polsce i w Europie.


Renata Kusznierska ma 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, zwłaszcza nieruchomościami handlowymi. Pracowała na stanowiskach kierowniczych w DTZ Zadelhoff, Carrefour, Savills oraz Cushman & Wakefield. Oprócz zarządzania nieruchomościami oraz aktywami, była odpowiedzialna m.in. za doradztwo strategiczne, w tym doradztwo kapitałowe, a także pośrednictwo w zakresie najmu na rzecz wynajmujących.

– Dołączenie Renaty do naszego zespołu to ważny krok przybliżający nas do realizacji planów rozwoju Selina w Polsce. Jesteśmy przekonani, że jej wiedza i wieloletnie doświadczenie pomogą nam rozszerzać naszą działalność w sposób przemyślany, z odpowiednimi partnerami oraz nieruchomościami – mówi Steven Ohayon, wiceprezes Selina odpowiedzialny za rozwój firmy na całym świecie. – Polska to dla nas bardzo obiecujący rynek – ma ogromny potencjał turystyczny, a ponadto dynamicznie rozwija się tu ekosystem start-upów. Na początku planowaliśmy wejście do trzech polskich miast, ale podróżując po kraju i rozmawiając z naszymi lokalnymi partnerami, odkryliśmy jeszcze więcej ciekawych miejsc. Obecnie prowadzimy rozmowy z inwestorami oraz właścicielami nieruchomości w pięciu miastach. Finalizujemy też proces zakładania polskiej spółki – dodaje Steven Ohayon.

Renata Kusznierska będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie inwestorów oraz nieruchomości pod hotele Selina w Polsce, a także budowę polskiego zespołu. W przyszłości będzie też sprawowała nadzór nad zarządzaniem polskimi obiektami działającymi pod marką Selina.

Selina została stworzona w 2015 roku z myślą o współczesnych podróżnych – osobach, które chcą zwiedzać świat bez ograniczeń oraz mieć możliwość elastycznej pracy z każdego miejsca.

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, w tym m.in. w Polsce.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *