Kaja Wachowska dyrektorem Hilton Garden Inn Kraków Airport

Kaja Wachowska, która dotychczas pełniła funkcję kierownika działu sprzedaży i marketingu w Hilton Garden Inn Kraków Airport, została dyrektorem generalnym tego hotelu. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Trukawińskiego. Z branżą hotelarską związana jest od dziesięciu lat. Zaczynała w 2008 r. jako sales coordinator w Hekon Hotele Ekonomiczne, a następnie w hotelu Novotel Kraków Centrum, gdzie w kolejnych latach pracowała jako corporate sales manager. W Euro-Hotele odpowiadała za wyniki sprzedażowe dwóch hoteli – DoubleTree by Hilton Kraków i Hampton by Hilton Kraków. W czerwcu 2016 r. rozpoczęła pracę w balickim Hilton Garden Inn Kraków Airport. Kierując działem sprzedaży i marketingu, odpowiadała za realizację planów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku hotelu i restauracji L’atmosphere. Nowa dyrektor jest absolwentką Administracji Publicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończyła także studia podyplomowe w ramach współpracy z Grupą Hotelową Orbis „Top Talent Hotel Management Program” oraz „EMEA Focus Service GM & Sales Leader Program” realizowany przez sieć Hilton. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *