Nowa inwestycja w Marriott Warszawa za 2,2 mln zł

Warszawski hotel Marriott zakończył wymianę infrastruktury telewizyjnej, wprowadzając jeden z najnowocześniejszych systemów multimedialnych – Otrum Enterprise. Wymieniono też 575 telewizorów, zastępując 32-calowe odbiorniki nowoczesnymi 55-calowymi telewizorami LED we wszystkich pokojach i w przestrzeni ogólnodostępnej. Koszt inwestycji to 2,2 mln zł. Nowa inwestycja, trwająca kilka miesięcy, przewidywała postawienie nowej stacji czołowej oraz dodatkowych pięciu anten satelitarnych, zapewniających jeszcze większy wybór kanałów telewizyjnych. Wprowadzono też norweski system mulimendialny Otrum Enterprise, wybrany spośród kilku rekomendowanych przez sieć Marriott International. System poza standardowymi rozwiązaniami jak: program telewizyjny, możliwość przesyłania spersonalizowanych wiadomości, prognoza pogody oraz szczegółowo opisane usługi dostępne w hotelu i atrakcje turystyczne Warszawy, umożliwia gościom przeglądanie na bieżąco ich rachunku, sprawdzanie aktualnej sytuacji na Lotnisku Chopina, słuchanie radia internetowego i ekspresowe wymeldowanie się z hotelu. Otrum Enterprise daje gościom możliwość odtwarzania na telewizorze własnych treści multimedialnych, które mogą być przesłane w sposób zarówno przewodowy, jak i bezprzewodowy, za pośrednictwem zainstalowanego w każdym pokoju urządzenia Chromecast. Dzięki temu można oglądać na dużym ekranie filmy z popularnego serwisu Netflix. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.