2018 – Hotel Marketing Conference 4-5 października

Od 4 do 5 października w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Hotel Marketing Conference, organizowana przez Profitroom. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji będzie hasło „Simply More”. Konferencja odbędzie się podczas targów Invest Hotel i Polagra Gastro, trwających od 1 do 5 października.

Hotel Marketing Conference to największa konferencja dla hotelarzy, organizowana przez firmę Profitroom – lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnych. W tegorocznej edycji weźmie udział rekordowa liczba 1 tys. uczestników, w tym właściciele obiektów hotelarskich oraz osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli czy apartamentów. Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać merytorycznych prelekcji i wybierać spośród 20 warsztatów. Warsztaty i prezentacje będą skupione wokół przewodniej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to dziedzina, która obecnie interesuje coraz większą liczbę hotelarzy w związku z rosnącym znaczeniem portali OTA, takich jak Booking.com czy Expedia oraz metasearchy jak Trivago. Współpraca z tymi pośrednikami obecnie jest nieodzownym elementem efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, jednak zysk ze sprzedaży za pośrednictwem OTA jest mniejszy niż w wypadku sprzedaży poprzez kanały własne hotelu (stronę internetową, recepcję itd.). Na konferencji nie zabraknie renomowanych ekspertów. Jednym z nich będzie prof. dr hab. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, wiążący swoje zainteresowania naukowe z marketingiem strategicznym, badaniami zachowań konsumentów, ekonomii behawioralnej i przywództwa. Autor ponad 900 publikacji w tym roku opowie, jak rozumienie wartości oraz oczekiwań generacji młodych pracowników może ułatwić budowanie dobrze funkcjonujących zespołów. Kolejnym prelegentem będzie Maciej Straus, dyrektor hotelu Afrodyta Business & SPA koło Mszczonowa, który opowie o tym, jak wykreować wartość dodaną obiektu hotelowego. Tego typu wystąpienie, oparte na wspólnym omawianiu historii sukcesu i angażujących case studies hotelowych, to kolejny wyróżnik tegorocznej konferencji. Na nie zabraknie również specjalistów z ponad 120-osobowego zespołu Profitroom, którzy opowiedzą o swojej pracy dla ponad 3 tys. hoteli i obiektów hotelowych w Polsce i na świecie. Tradycyjnie już podczas konferencji odbędzie się konkurs „Hotelarze goszczą Hotelarzy”. Jego ideą jest to, że uczestnicy zapraszają swoich kolegów i koleżanki, fundując przynajmniej weekendowy pobyt w swoim obiekcie. Każdy, kto taki pobyt w formie voucheru ufunduje, może sam wziąć udział w losowaniu. Konkurs sprzyja integracji i wymianie wiedzy między uczestnikami. Kolejną atrakcją 2018 będzie wieczorna gala 10-lecia pierwszej rezerwacji direct online. Rejestracji na całe wydarzenie można dokonać na stronie internetowej: www.hotel-marketing.pl. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *