UBM wzmacnia aktywność na rynku hotelowym w Polsce

UBM Development, czołowy europejski deweloper nieruchomości hotelowych, kontynuuje strategiczną decyzję o intensywnym rozwoju sektora hotelowego w Polsce. Po zamknięciu ostatnich transakcji, m.in. sprzedaży hoteli Holiday Inn w Warszawie i w Gdańsku, UBM chce rozpocząć realizacje nowych projektów hotelowych w największych polskich miastach.

UBM wybudował ponad 50 hoteli w Europie, w tym w Polsce takie jak Intercontinental i Holiday Inn w Warszawie, Radisson Blu i Andel’s w Krakowie, Angelo w Katowicach, czy Radisson Blu we Wrocławiu. Model biznesowy firmy zakłada budowę obiektów opartych na umowach zarz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *