Rodzina w hotelu – jak ją przyciągnąć

Autor: Rafał Rosiejak
Wakacje to okres żniw dla właścicieli hoteli w miejscowościach wypoczynkowych, gdy mogą osiągać nawet 100-proc. obłożenie. Jednak aby było to możliwe, muszą zostać spełnione określone warunki. Głównym jest dostosowanie oferty do klienta rodzinnego, który dominuje w tym okresie, jak również podczas długich weekendów czy świąt. Hotelarze prześcigają się więc w zapewnianiu atrakcji, dzięki którym pobyt w ich obiekcie będzie udany zarówno w razie pięknej pogody, jak i braku słońca. Od czerwca do września właściciele hoteli mogą wygenerować nawet połowę swoich rocznych przychodów. Dlatego inwestorzy zamierzający uruchomić obiekty w miejscowościach wypoczynkowych muszą uwzględniać już na etapie projektu określone rozwiązania, które mogą mieć zasadnicze znaczenie dla tego, aby hotel był przyjazny rodzinom z dziećmi. Rodzice podejmujący decyzję o wyborze celu wakacyjnej wyprawy, biorą pod uwagę wiele elementów. Jednym z głównych jest położenie i infrastruktura obiektu hotelowego. Liczy się dostępność komunikacyjna – zarówno samochodem, jak i pociągiem. B [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Rodzina w hotelu – jak ją przyciągnąć

  1. Warto postawić na atrakcyjny design pokojów i dodatkowe wyposażenie ułatwiające pobyt z dziećmi. Świetne meble do rodzinnego hotelu można znaleźć na w MIL System.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *