Budujemy hotelowe SPA,

Autor: Anita Bajdalska
Zbudowanie profesjonalnego SPA w hotelu to mariaż wysmakowanego designu i funkcjonalności. Co trzeba wziąć pod uwagę przed podjęciem decyzji o inwestycji? Co należy zaplanować na etapie projektu, aby funkcjonowało ono sprawnie w działalności operacyjnej hotelu i cieszyło się dobrą sławą wśród gości hotelowych? Budowa hotelowego SP A to prawdziwe wyzwanie nie tylko dla inwestorów. W obiektach 4- i 5-gwiazdkowych niezbędna jest strefa SPA i wellness nie tylko z powodów formalnych, ale także ze względu na stale rosnące oczekiwania potencjalnych gości. Są oni coraz bardziej wymagający i oczekują interesującej oferty usług dodatkowych w miejscu, w którym nocują. Bez względu na to, czy będą z usług SPA korzystać, czy też nie, strefa wellness może być decydująca dla wyboru miejsca wypoczynku czy nawet kilkudniowego pobytu w miejskim hotelu biznesowym. Wellness to dzisiaj filozofia życia. Bez względu na status społeczny czy poziom zamożności każdy człowiek chce cieszyć się zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Nurt ten widać wyraźnie także w branży hotelowej, która stara się sprostać oczekiwaniom gości, budując strefy SPA i wellness, które będą uatrakcyjniać ofertę noclegową hotelu. To sprawia, że coraz więcej nowych obiektów hotelowych decyduje się na taką inwestycję, a te, które jej nie mają, budują hotelowe SPA przy już istniejącym obiekcie. Ważne pytania Wydawać by się mogło, że wystarczy dobre biuro architektoniczne, które zaprojektuje strefę dobrego samopoczucia, i problem będzie rozwiązany. Podstawową kwestią przed podjęciem prac budowlanych i projektowych jest przygotowanie konceptu hotelowego SPA. To jedna z podstawowych decyzji, którą trzeba starannie zaplanować oraz na początku odpowiedzieć sobie na pytania, jakie usługi będą świadczone i dla kogo. Kolejną kwestią jest przeanalizowanie tego, czym ma się wyróżniać na rynku oraz jakie unikatowe rozwiązania będą zastosowane. Wyposażenie strefy SPA i wellness powinno być spójne ze standardem hotelu, w którym będzie funkcjonowała. Basen, wanny jacuzzi, sauny, strefa relaksu, grota lodowa czy może wszystko razem? Odpowiedzi na te wszystkie pytania trzeba znać jeszcze zanim pracownie architektoniczne podejmą pierwsze działania przy projekcie. Spójne z oczekiwaniami gości Target ho [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *