Remarketing dynamiczny§

Niezakupione oferty, niedokończone rezerwacje to codzienność hotelu. Poprawa wskaźników w tych obszarach jest kluczowym zadaniem. Oprócz standardowych, klasycznych narzędzi coraz częściej hotele mogą korzystać z najnowszych osiągnięć marketingowej techniki – remarketingu dynamicznego i remarketingu CRM.



W idealnym świecie odsetek sfinalizowanych rezerwacji przez stronę WWW lub telefonicznych wyniósłby 100 proc. W rzeczywistości hotelowej jest to bardzo trudne do osiągnięcia. Nie oznacza to jednak, że odsetka niedokończonych rezerwacji nie można zmniejszyć. Współczesny marketing, który – przynajmniej w wypadku hoteli – w ogromnej części realizowany jest online, musi być spersonalizowany, gdyż komunikacja online to komunikacja zindywidualizowana, wykorzystująca dane i ślady, które potencjalny [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Milena Bręczewska

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *