Jak wybieramy hotele?

Z usług hotelarskich korzysta już jedna piąta Polaków. Większość z nich o usługach dowiaduje się z Internetu. Takie między innymi wnioski wynikają z badania rynku usług hotelarskich firmy On Board PR przeprowadzonych we współpracy z firmą badawczą PBS DGA. Najnowsze badanie, przeprowadzone w czerwcu 2008 r., pokazuje, że większość wyjaz­dów ma charakter służbowy. Rynek we­wnętrzny, czyli rynek popytu na miejsca hotelowe wśród osób prywatnych rośnie jednak z roku na rok o kilka procent. Z usług hotelarskich w Polsce korzy­stają najczęściej osoby lepiej zarabiające i wykształcone, mające świadomość, co chcą otrzymać od hotelarzy. - Wyniki badań wyraźnie wskazują, że w dalszym ciągu z hoteli w kraju Polacy najczę­ściej korzystają w związku z wyjazdami służbowymi, biznesowymi - komentuje Krzysztof Wojtkiewicz, dyrektor gene­ralny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Źródło: BUSINESSMAN.PL (2008-07-08) str.: 38

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *