Dobry Hotel ma dyrektora operacyjnego

W sieci Dobry Hotel nastąpiła zmiana struktury organizacyjnej. Ziemowit Szubielski, dotychczasowy dyrektor ds. zarządzania przychodami, objął nowo stworzone stanowisko dyrektora ds. operacyjnych. Dobry Hotel zarządza obecnie dziesięcioma obiektami, a w przygotowaniu są cztery kolejne.


W branży hotelarskiej pracuje od 2000 roku. Drogę zawodową rozpoczął w hotelu Novotel Gdańsk Centrum w dziale sprzedaży i marketingu. W 2006 r. awansował na stanowisko regionalnego kierownika ds. zarządzania przychodami w grupie Accor, gdzie zajmował się optymalizacją przychodów w kilkunastu hotelach na terenie Polski Północnej. W sieci Dobry Hotel pracuje od 2012 wdrażając i kontrolując procedury oraz narzędzia związane z zasadami revenue management. Teraz, po sześciu latach spędzonych na działaniach służących maksymalizacji przychodów, został skierowany do nadzoru nad obszarem operacyjnym. Jest absolwentem wydziału ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego

W nowej strukturze podlegają mu dyrektorzy poszczególnych hoteli grupy, a także dyrektor ds. zarządzania przychodami. Do jego głównych obowiązków należą obecnie: wyznaczanie i monitorowanie realizacji założeń budżetowych grupy, dbałość o utrzymanie standardów jakości i obsługi pionu hotelowego, kontrola realizowanych kosztów i rozwiązywanie bieżących problemów powstających w obszarze operacyjnym. Ma też ambicję, aby w stale rosnącej organizacji, jaką jest sieć Dobry Hotel usprawnić komunikację i koordynację procesów pomiędzy poszczególnymi pionami firmy.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *