Rusza pierwsza polska kampaniatelewizyjna kawy Segafredo

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti. Kampania dotyczy linii produktowej SELEZIONE, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego. Celem kampanii jest poinformowanie kawoszy o nowej linii kaw premium Segafredo Selezione. W jej skład wchodzą kawy: ESPRESSO- dedykowane dla kawoszy lubiących włoska klasykę, CREMA – dla osób preferujących kawe w dużym kubku, ARABICA - najjaśniej palona z linii Selezione charakteryzująca się owocową nutą, ORGANICA – dla zwolenników produktów Bio – kawa uprawiana bez sztucznych nawozów i preparatów. W spocie reklamowym apetycznym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktówuwieńczony hasłem „Empower the greatness”. Ogólnopolska kampania skierowana jest do konsumentów kawy lubiących mieć możliwość wyboru kawy dopasowanej do ich preferencji, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości. Swoim zasięgiem obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD i potrwa do połowy października 2018. Link do spotu TVna You Tube: https://youtu.be/8km5vNvOfZk

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *