Dobry Hotel też ma dyrektora operacyjnego

W sieci Dobry Hotel, która zarządza 10 obiektami, nastąpiła zmiana struktury organizacyjnej. Ziemowit Szubielski, dotychczasowy dyrektor ds. zarządzania przychodami, objął nowo stworzone stanowisko dyrektora ds. operacyjnych. W branży hotelarskiej pracuje od 2000 r. Zaczynał w hotelu Novotel Gdańsk Centrum w dziale sprzedaży i marketingu.



W 2006 r. awansował na stanowisko regionalnego kierownika ds. zarządzania przychodami w grupie Accor, gdzie zajmował się optymalizacją przychodów w kilkunastu hotelach na terenie Polski Północnej. W sieci Dobry Hotel pracuje od 2012 r., wdrażając i kontrolując procedury oraz narzędzia związane z zasadami revenue management. W nowej strukturze podlegają mu dyrektorzy poszczególnych hoteli grupy, a także dyrektor ds. zarządzania przychodami. Do jego głównych obowiązków należą obecnie: wyznaczanie i monitorowanie realizacji założeń budżetowych grupy, dbałość o utrzymanie standardów jakości i obsługi pionu hotelowego, kontrola realizowanych kosztów i rozwiązywanie bieżących problemów powstających w obszarze operacyjnym.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *