Akademia Hotelarza o zarządzaniu zespołem sprzedażowym i o revenue management

W październiku odbyły się dwa szkolenia w Akademii Hotelarza. 11 października w warszawskim Courtyard by Marriot poświęcone podstawom revenue management, a 18 października w Sopot Marriott Resort & Spa – budowaniu zespołu sprzedażowego w hotelu i zarządzaniu nim.



Podczas szkolenia o RM – poziom podstawowy w roli trenera Akademii Hoterza zadebiutował Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group i zebrał bardzo wysokie oceny w ankietach poszkoleniowych. Przedstawił uczestnikom komponenty revenue management i historię tej praktyki biznesowej, zasady segmentacji rynkowej i prognozowania – rodzaje prognoz w zależności od celu. W drugiej części szkolenia omówił zasady ustalania ceny – od strategii do taktyki, optymalizacji przychodów, zarządzania dostępnością pokoi i roli digital marketingu w zarządzaniu przychodami. 29 listopada w Courtyard by Marriott w Warszawie poprowadzi szkolenia z RM dla średnio zaawansowanych. Szkolenie poświęcone zarządzaniu zespołem sprzedażowym poprowadzili Artur Trukawiński, dyrektor hoteli z wieloletnim doświadczeniem, i Blanka Retmańska- -Man, prezes firmy Idea Profit, którzy jak zwykle zostali wysoko ocenieni przez uczestników. Pierwsza część szkolenia poświęcona była zasadom budowania zespołu – gdzie i jak szukać do niego pracowników, jakie są procesy i procedury w dziale sprzedaży i między działami, najskuteczniejsze systemy motywacyjne. Druga część dotyczyła zarządzania – jak stworzyć realne założenia budżetowe, system prowizyjny, skutecznie delegować zadania oraz analizować dane sprzedażowe. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *