Finał X edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie

Już po raz 10. odbyła się gala konkursu i kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Finał odbył się 6 października w hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów, który gościł też pierwszą galę HPR. Prestiżowym wyróżnieniem certyfikatami Hoteli Przyjaznych Rodzinie nagrodzonych zostało 51 hoteli i innych obiektów noclegowych, które spełniły kryteria edycji, przeszły pomyślnie audyty i mogą posługiwać się tym tytułem do 31 sierpnia 2019 r.



Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania, której celem jest promowanie hoteli przyjaznych rodzicom z dziećmi. Jej twórczynią jest Violetta Hamerska, a w skład kapituły wchodzą znane osobowości ze świata kultury i mediów, m.in. Beata Tadla, Czesław Mozil, Aneta Todorczuk-Perchuć, Joanna Kryńska czy Marta Kuligowska. Wizytują oni wybrane hotele i sprawdzają, czy są przyjazne rodzinom. Wśród szczegółowych kryteriów oceny znajdują się wyposażenie pokoju pod kątem pobytu rodzinnego, dostępność w recepcji kontaktów do lekarzy, przystosowanie restauracji do potrzeb dzieci czy stworzenie kącików zabaw (a raczej sal do zabaw) specjalnie dla najmłodszych na terenie hotelu. Wszystkie kryteria są dostępne na stronie www.rodzinawhotelu.pl. Obiekty są oceniane w kilku kategoriach:

• najlepszy hotel na wypoczynek dla rodziny,
• najlepszy hotel miejski dla rodziny,
• najlepszy pensjonat dla rodziny,
• najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny,
• najlepszy obiekt na wypoczynek i wakacje dla rodziny,
• najlepszy hotel sieciowy miejski dla rodziny,
• najlep [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *