Nowa strona internetowa sieci Qubus Hotel

W październiku wystartowała nowa odsłona strony www.qubushotel.com. Strona zaprojektowana została z wykorzystaniem najnowszej technologii SPA, witryna jest także w pełni responsywna. – Projekt realizowaliśmy z myślą o rosnącym znaczeniu urządzeń mobilnych i zwiększającej się rozdzielczości ekranów. Strona jest w pełni responsywna, ale przede wszystkim zoptymalizowana pod rozdzielczość Full HD – mówi Bartosz Jungiewicz, zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu sieci Qubus Hotel. Ze względu na rosnące wymagania użytkowników internetu podstawowym wyznacznikiem w tworzeniu stron WWW staje się zaprojektowanie jej zgodnie z tzw. user experience design. Dlatego najważniejszym celem całkowitego redesignu strony był większy komfort  i wygoda użytkowania serwisu przez gości. W związku z tym nowa witryna Qubus Hotel ma minimalistyczny wygląd z intuicyjną nawigacją. Każdy z hoteli sieci ma spersonalizowane zakładki z głównymi informacjami o obiekcie i jego ofercie. Wykonano je przy wykorzystaniu technologii One Page. Oznacza to, że kolejne informacje pojawiają się w miarę przewijania witryny. Mniej podstron oznacza łatwiejsze i efektywniejsze korzystanie ze strony, w szczególności na urządzeniach mobilnych. Treści, linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne, a także obrazy zoptymalizowane zostały pod kątem SEO. Nowa strona charakteryzuje się także kolorystyką dostosowaną do Systemu Identyfikacji Wizualnej obowiązującej w sieci Qubus Hotel. Główną rolę na nowej stronie grają duże zdjęcia o wysokiej rozdzielczości. – Żeby proces wczytywania zdjęć był płynny, wykorzystaliśmy nowoczesną technologię SPA dostarczoną przez firmę MediaAmbassador. Dzięki temu strona zachowuje się jak aplikacja na smartfonie, zdjęcia są ładowane w tle, niezauważalnie dla użytkownika – mówi Bartosz Jungiewicz. Na nowej witrynie zadbano także o umieszczenie formatów video. Ze względu na specyfikę branży hotelarskiej witryna WWW sieci jest w głównej mierze sprzedażowa, dlatego strona startowa skoncentrowana jest na nowoczesnym panelu rezerwacyjnym.  – Strona jest zintegrowana z systemem rezerwacji Upper Booking Engine od Profitroom oraz naszym autorskim systemem sprzedaży korporacyjnej. Czekamy teraz na feedback użytkowników, na pewno będziemy jeszcze pracować nad optymalizacją poszczególnych elementów, ale już teraz widzimy, że nowy design bardzo przypadł do gustu naszym gościom – mówi zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu sieci Qubus Hotel.    

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *