
Menu engineering i praktyczne zastosowanie tej metody w przypadku analizy popytu i zyskowności wszystkich pozycji menu oraz ustalenie praktycznej ceny sprzedaży, to główne zagadnienia szkolenia Akademii Hotelarza dla managerów hoteli i restauracji. Prowadzący je Andrzej Przeniosło szczegółowo wyjaśniał jak prawidłowo układać budżet gastronomii, obliczać food cost, beverage cost oraz average check, jakie powinny być prawidłowe wskaźniki i jakie mogą być przyczyny nieprawidłowości. Uczestnicy szkolenia mieli także możliwość nauczyć się w jaki sposób ewidencjonować i jak analizować sprzedaż, skutecznie kontrolować popyt oraz w jaki sposób wykorzystać informacje dotyczące najlepiej i najgorzej sprzedających się pozycji w menu. Nie zabrakło także szczegółowej, praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem departamentu hotelowej gastronomii, motywowania pracowników oraz kontrolingu. Po raz kolejny szkolenie Akademii Hotelarza było potężną dawką praktycznej, sprawdzonej wiedzy, którą managerowie mogą wykorzystać w zarządzaniu hotelami.
Prowadzący szkolenie Andrzej Przeniosło jest prezesem zarządu Hhotelu Nosselia i posiada ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe. Swoją karierę związał z hotelarstwem i gastronomią, przechodząc przez wszystkie szczeble hierarchii hotelowej. Był m.in. dyrektorem generalnym hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, który pod jego rządami zdobył prestiżową nagrodę Hotel Success Awards.

Dodaj komentarz