Rozpoczął się drugi dzień największej w Europie centralnej i wschodniej konferencji branży hotelarskiej Hotel Trends Poland & CEE w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Organizatorem jest Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia, wydawca magazynu Hotelarz. Dziś odbywają się sesje pogrupowane w bloki tematyczne: Inwestycje w hotelarstwie, Marketing i nowoczesne technologie, Regulacje w obszarze usług hotelarskich.
Sesję Automatyzacja marketingu hotelowego drogą do sukcesu prowadzi Karolina Antonowicz, dyrektor ds. sukcesu klienta, Profitroom, a udział w panelu biorą Rafał Burski, dyrektor ds ecommerce. Satoria Group, Bartosz Jungiewicz, zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu sieci Qubus Hotel, Alexandra Kunowska, Revenue & E-commerce Manager, Copernicus Toruń Hotel, Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Number One. Karolina Antonwicz mówi, że w marketingu hotelowym w 2019 r. zajdą ogromne zmiany dzięki machine learning, czyli algorytmom samouczącym się, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane w marketingu. Pobieranie i integracja w czasie rzeczywistym danych z różnych źródeł, Tworzenie prognoz na podstawie szacunkowego prawdopodobieństwa wygranej lub przegranej względem wartości oczekiwanej. Testy wybranego rozwiązania, Wyszukiwanie wzorców zarządzania kampanią, które prowadzą do wygranej i zastosowanie najskuteczniejszego wzorca - tak w wielkim uproszczeniu działa machine learning w kampaniach online dla hoteli.
- Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym może mieć ogromny wpływ na strategie marketingowe w hotelach - zwraca uwagę Karolina Antonowicz. - Przy niewielkiej inwestycji można osiągnąć duże rezultaty.
- Mało hoteli w Polsce spotkałem, które mają dobrze przemyślaną strategię pracy nad własną bazą - mówi Łukasz Pawlina. - Wydatki na marketing powinny być mądre, choć nie muszą być ogromne, aby jak najdokładniej celować reklamę pod konkretnego klienta.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze