Trwa Hotel Trends Poland & CEE 2018 – dziś odbywają się sesje tematyczne

Rozpoczął się drugi dzień największej w Europie centralnej i wschodniej konferencji branży hotelarskiej Hotel Trends Poland & CEE w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Organizatorem jest Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia, wydawca magazynu Hotelarz. Dziś odbywają się sesje pogrupowane w bloki tematyczne: Inwestycje w hotelarstwie, Marketing i nowoczesne technologie, Regulacje w obszarze usług hotelarskich.

Sesję Automatyzacja marketingu hotelowego drogą do sukcesu prowadzi Karolina Antonowicz, dyrektor ds. sukcesu klienta, Profitroom, a udział w panelu biorą Rafał Burski, dyrektor ds ecommerce. Satoria Group, Bartosz Jungiewicz, zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu sieci Qubus Hotel, Alexandra Kunowska, Revenue & E-commerce Manager, Copernicus Toruń Hotel, Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Number One. Karolina Antonwicz mówi, że w marketingu hotelowym w 2019 r. zajdą ogromne zmiany dzięki machine learning, czyli algorytmom samouczącym się, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane w marketingu. Pobieranie i integracja w czasie rzeczywistym danych z różnych źródeł, Tworzenie prognoz na podstawie szacunkowego prawdopodobieństwa wygranej lub przegranej względem wartości oczekiwanej. Testy wybranego rozwiązania, Wyszukiwanie wzorców zarządzania kampanią, które prowadzą do wygranej i zastosowanie najskuteczniejszego wzorca - tak w wielkim uproszczeniu działa machine learning w kampaniach online dla hoteli. - Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym może mieć ogromny wpływ na strategie marketingowe w hotelach - zwraca uwagę Karolina Antonowicz. - Przy niewielkiej inwestycji można osiągnąć duże rezultaty. - Mało hoteli w Polsce spotkałem, które mają dobrze przemyślaną strategię pracy nad własną bazą - mówi Łukasz Pawlina. - Wydatki na marketing powinny być mądre, choć nie muszą być ogromne, aby jak najdokładniej celować reklamę pod konkretnego klienta.  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *