Number One organizuje turniej dla najlepszych piłkarzy do lat 13

Hotel Number One w Gdańsku, który pozycjonuje się jako hotel dla rodzin z dziećmi, został głównym organizatorem Turnieju Number One Cup U-13, w którym wezmą udział najlepsze europejskie drużyny futbolowe z rocznika 2006.

Podczas turnieju Number One Cup U-13, który odbędzie się na początku grudnia w Gdańsku, do rywalizacji staną młodzi reprezentanci takich klubów jak: Paris Saint Germain, Inter Mediolan, Juventus Turyn, West Ham United, Everton FC, Feyenoord Rotterdam, Bayer Leverkusen, Reprezentacja Szkół Walii, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków czy Jaguar Gdańsk. – Młodzi piłkarze prezentują umiejętności na światowym poziomie, dzięki czemu turniej Number One Cup U-13 to wspaniałe sportowe widowisko i jedyna w swoim rodzaju okazja, aby podziwiać w akcji tych, którzy będą tworzyć przyszłość ulubionego sportu Polaków i być może już niebawem zyskają światową sławę – przekonuje Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Number One.

W ostatnich latach głównym organizatorem wydarzenia była firma Profbud. W tym roku po raz pierwszy turniej organizuje Number One, należący do notowanej na giełdzie firmy deweloperskiej Dekpol. – Number One Cup U-13 to okazja do świetnej zabawy dla całej rodziny. Poprzednie edycje turnieju cieszyły się dużą popularnością nie tylko wśród zapalonych fanów futbolu, ale także ich bliskich oraz znajomych, którzy doceniają zabawę w niepowtarzalnej atmosferze i chcą poczuć sportowego ducha. Liczymy na wysoką frekwencję i moc energii od kibiców także w tym roku – mówi Łukasz Pawlina.

Otwarty w ubiegłym roku Number One, który powstawał jako aparthotel w ramach większej inwestycji apartamentowej Nowa Motława na Wyspie Spichrzów, promuje się w swojej strategii marketingowej przez pokoje typu Family. Mają one powierzchnię 32 m kw. i „są to prawdopodobnie największe pokoje hotelowe w Gdańsku”. Spośród 172 pokoi, 62 to studia z sypialnią i salonem. – Wielkość pokoi to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci – tłumaczył Łukasz Pawlina przy okazji startu kampanii reklamowej hotelu Big THING.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *