Aleksandra Iwanowska z Sofitel Grand Sopot – Recepcjonistą Roku 2018

Aleksandra Iwanowska z hotelu Sofitel Grand Sopot zwyciężyła w konkursie „Recepcjonista Roku 2018” organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych – A.I.C.R. Polska. Drugie miejsce zajął Konrad Kuczyński z Holiday Inn Warsaw City Centre, a trzecie Jakub Pozorski z Sopot Marriott Resort & Spa.



Finał odbył się w H15 Boutique Hotel w Warszawie. Laureatka będzie reprezentować Polskę w międzynarodowym finale, który odbędzie się w Londynie w styczniu przyszłego roku. Aleksandra Iwanowska jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach geografia oraz turystyka i rekreacja. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako stewardessa na pokładach samolotów linii lotniczej Enter Air. Pracę w hotelarstwie rozpoczęła w 2015 r. Konkurs składał się z trzech części. Pierwszą z nich był test pisemny z ogólnej wiedzy hotelarskiej i związanych z nią podstawowych pojęć finansowych.

Część druga i trzecia to anglojęzyczna rozmowa z komisją oraz tzw. roleplay. Na tym etapie zadano dwa pytania: dlaczego to właśnie kandydat powinien wygrać konkurs, co ma do zaproponowania jury w Londynie i czym mógłby się podzielić z koleżankami i kolegami z pracy po powrocie z Londynu? – Odpowiadając na drugie pytanie, musiałam wcielić się w rolę dyrektora hotelu i udzielić informacji o tym, co bym zrobiła, aby podnieść poziom satysfakcji gości, zwiększyć przychód hotelu i zmniejszyć koszty. Odgrywana scenka polegała na pełnym zameldowaniu gościa z uwzględnieniem umiejętności upsellingu oraz indywidualnych preferencji gościa przy jednoczesnym rozwiązaniu problemu i uspokojeniu drugiego gościa, zdenerwowanego niedostarczeniem bagażu do pokoju – opowiada laureatka. Wygrana Aleksandry Iwanowskiej jest drugim sukcesem hotelu Sofitel Grand Sopot w konkursie.

W ubiegłorocznej edycji pierwszą nagrodę otrzymała Aleksandra Hinz, obecnie kierowniczka zmiany w tym hotelu. – Jestem dumny, że po raz kolejny zwyciężyła przedstawicielka hotelu Sofitel Grand Sopot. Wartości, które reprezentują nasi ambasadorzy w ich codziennej pracy, są podstawą kultury i tożsamości Grupy Orbis i AccorHotels. Zaangażowanie, naturalna otwartość, ciekawa osobowość, wzmocnione jeszcze bardziej dzięki programowi Heartist, mającemu na celu zapewnienie naturalnej, autentycznej i spersonalizowanej atmosfery obsługi wszystkich gości, oraz profesjonalizm są cechami i wartościami niezwykle istotnymi w branży hotelarskiej i to one zadecydowały o udziale Aleksandry w konkursie. Wierzę, że odniesie ona sukces również w finale w Londynie. Wszyscy bardzo wspieramy Olę – mówi Gregory Millon, dyrektor hotelu Sofitel Grand Sopot.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *