Renaissance Warsaw Airport Hotel. Odważnie niezależny, autentycznie lokalny

„Wierzymy, że każda podróż jest okazją do odkrycia czegoś nowego” – to motto marki Renaissance należącej do sieci Marriott International. Motto to doskonale oddaje charakter należących do niej hoteli. Każdy ze 160 obiektów na świecie łączą wyznaczone przez sieć standardy, ale wyróżniają lokalny styl, inspiracje, kultura i sztuka, które miały wpływ na ich architekturę i wnętrza. Również Renaissance Warsaw Airport oferuje wiele do odkrycia.


Charakter hotelu odwołuje się stylistycznie do modernizmu lat 30. i lat 60. Budując wątki stylistyczne, zaczerpnięto w szczególności z dorobku polskiego wzornictwa, sztuki i grafiki z tych okresów. Tematy reklam, plakatu, polskiej szkoły filmowej były inspiracją dla architektów tworzących wnętrza zarówno pokoi, jak i części wspólnych. Marka Renaissance reprezentuje luksus i poziom pięciu gwiazdek w zupełnie nowy, niestandardowy sposób.



html> [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *