HOTELARZE ROKU 2018: Katarzyna Majewska-Pelc, Revenue Manager Roku, Zdrojowa Invest & Hotels

Katarzyna Majewska-Pelc ze Zdrojowej Invest & Hotels zdobyła tytuł Revenue Managera Roku w konkursie Hotelarze Roku 2018. Po raz pierwszy w 5-letniej historii konkursu po głosowaniu blisko 30-osobowej Kapituły w tej kategorii wyłoniono dwóch zwycięzców, obok Katarzyny Majewskiej-Pelc wygrał również Krzysztof Bronk z Orbisu.

Katarzyna Majewska-Pelc od ponad trzech lat związana z siecią Zdrojowa Hotels udowodniła, że revenue management jest podstawą sukcesu każdego hotelu. Dzięki zastosowaniu wyselekcjonowanych narzędzi oraz trafności podejmowanych decyzji udało się jej znacząco polepszyć wyniki całej sieci. Zarządzanie ceną w tym wypadku nie dotyczy tylko pokoi hotelowych, ale też części gastronomicznej i innych. Wsparła spółkę w procesie wprowadzania nowych narzędzi oraz testowania niestandardowych rozwiązań  revenue. Innowacyjność, kreatywność i skłonność do ryzyka to cechy, dzięki którym zdobyła tytuł Revenue Managera Roku. Przed Zdrojową Katarzyna Majewska-Pelc przez trzy lata pracowała jako revenue & reservations manager w Radisson Blu Sobieski Hotel. Wcześniej związana była z działami sprzedaży hoteli Hilton Warszawa i Holiday Inn (obecny Mercure) Warszawa.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *