Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa

Początek roku to ostatni moment na podsumowanie dotychczasowych działań w hotelu i przygotowanie planu na 2019 r. Warto skorzystać z załączonego do tego wydania „Hotelarza” „Niezbędnika hotelarza. Kalendarium ofert” oraz z poniższych wskazówek, aby w nowym roku zwiększyć sprzedaż bezpośrednią w swoim obiekcie.



Które oferty cieszyły się największym zainteresowaniem wśród gości w zeszłym roku? Jakie są hotelarskie trendy na 2019 r.? Warto znać odpowiedzi na te pytania i odpowiedzieć na oczekiwania gości, czyli m.in. zaplanować tegoroczne oferty specjalne. W badaniu potrzeb warto wspomóc się bezpłatnym narzędziem Google Trends. To dzięki niemu można dowiedzieć się, kiedy w wyszukiwarce poszukiwane są takie frazy, jak np. „wakacje letnie” czy „ferie w górach”. Wiedza na ten temat pozwoli hotelowi na dodanie oferty w odpowiednim czasie, a dzięki temu zwiększenie szans na zapełnienie obiektu.


Kiedy w Google wyszukiwana jest fraza „wakacje letnie”




Warto również poznać kalendarz wydarzeń lokalnych, które przyciągają gości z Polski i z zagranicy. Polacy coraz chętniej i częściej podróżują. Według GUS, w pierwszym półroczu 2018 r. z noclegów skorzystało 6 proc. więcej turystów w porównaniu z tym okresem w 2017 r. A ponieważ podróżowanie jest coraz łatwiejsze, coraz więcej osób decyduje się na odpoczynek poza sezonami. Badanie Vacation Club pokazało, że polskie obiekty zlokalizowane nad morzem zanotowały jesienią [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Marika Kachelska, Izabela Jaśkowiak

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *