MARKA ROKU 2018 – Hampton by Hilton

Kolejna kategoria, w której przyznaliśmy nagrody 7 NAJ w grudniowym wydaniu "Hotelarza". Marką roku został - nie po raz pierwszy - Hampton by Hilton z trzema otwartymi hotelami w 2018 roku, dwoma które otworzyć maja się wiosną, kolejnymi dwoma w realizacji i dwoma nowymi umowami. Wyróżnienia dla ibis Styles, Moxy i Park Inn by Radisson.

MARKA ROKU 2018

HAMPTON BY HILTON

fot. Hampton by Hilton Gdańsk Old Town

Hampton by Hilton to najszybciej rozwijająca się marka hotelarska w Polsce. Do siedmiu hoteli z ponad 1 tys. na początku 2018 roku dołączyły trzy kolejne: w Warszawie na Służewcu, w Gdańsku na Starym Mieście i w Oświęcimiu, łącznie z blisko 460 pokojami, a na ukończeniu są hotele w Poznaniu i Kaliszu łącznie z ok. 220 pokojami. Powstają kolejne: w Łodzi i Olsztynie z ponad 250 pokojami. W tym roku podpisano umowy na następne: przy lotnisku we Wrocławiu i w Swarzędzu z ponad 200 pokojami. Jeśli dodać do tego, że w 2017 r. też otwarto dwa Hamptony: w Gdańsku Oliwie i Lublinie z ponad 220 pokojami, pokazuje to dynamikę rozwoju tej marki, która trafiła w oczekiwania inwestorów i potrzeby gości.

 

Wyróżnienia

IBIS STYLES

Ibis Styles to marka z tego samego segmentu co Hampton by Hilton i stara się dotrzymać jej kroku w dynamice rozwoju. W tym roku do już działających ośmiu hoteli z blisko 850 pokojami, dołączyły dwa pierwsze w Warszawie: na bliskiej Woli i Powiślu, łącznie z ok. 400 pokojami. Czyli udało się przekroczyć granicę 1 tys. pokoi na rynku, a na ukończeniu jest ibis Styles w Morach pod Warszawą z ponad 100 pokojami. W tym roku podpisano umowy na trzy kolejne obiekty: w Nowej Hucie (rozbudowa hotelu Santorini), Radomiu (rozbudowa hotelu Aviator) oraz Nowym Targu, łącznie z blisko 330 pokojami. A na różnych etapach przygotowywania są też podpisane wcześniej hotele w warszawskich Włochach, Lublinie, Tomaszowie Mazowieckim i Bolesławcu oraz własna inwestycja w Szczecinie, łącznie z ok. 600 pokojami.

MOXY

Ta stworzona dla pokolenia millenialsów lifestyle'owa marka ekonomiczna sieci Marriott, wyznaczająca trendy we współczesnym hotelarstwie, wreszcie zadebiutowała na polskim rynku 100-pokojowym hotelem przy lotnisku Katowice-Pyrzowice. A podpisane są już umowy na sześć kolejnych: trzy w Warszawie, w Poznaniu, Szczecinie i Łodzi. Wygląda na to, że Moxy przyjął się wśród inwestorów i szybko zacznie gonić pod względem dynamiki rozwoju Hampton by Hilton i ibis Styles, osiągając wkrótce poziom 1 tys. pokoi.

PARK INN BY RADISSON

Do tego roku w Polsce działał tylko jeden hotel pod tą marką – otwarty w 2009 r. w Krakowie ze 152 pokojami. W tym roku ruszyły dwa: w Katowicach i Poznaniu z ponad 330 pokojami, czyli jej stan posiadania potroił się. Na pewno warto to docenić, tym bardziej że w Katowicach marka ta zastąpiła Best Western Premier, co pokazuje, że jest atrakcyjna dla inwestorów.

 

MARKI ROKU

2017: Holiday Inn

2016: ibis Styles

2015: Hampton by Hilton

2014: Hilton (DoubleTree/Garden Inn/Hampton)

2013: Mercure

Nowa Marka 2012: Hampton by Hilton

Nowa Marka 2011: Puro Hotel

Nowa Marka 2010: B&B Hotels

 

 


 


 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *