Hampton by Hilton Gdańsk Old Town wygrywa Głosowanie Czytelników konkursu „Hotel z Pomysłem 2018”

Równo o północy z 31 grudnia na 1 stycznia zakończyło się głosowanie w którym Czytelnicy „Hotelarza” głosowali na swoich faworytów w tegorocznej edycji konkursu „Hotel z Pomysłem 2018”. Najwięcej, bo aż 6 310 głosów zebrał hotel Hampton by Hilton Gdańsk Old Town, zdobywając tym samym tytuł „Hotelu z Pomysłem 2018” w kategorii „Laureat Czytelników”. W styczniowym „Hotelarzu” ogłosimy zwycięzców w pozostałych kategoriach, których jak co roku wybierze Kapituła złożona z ponad 20 branżowych specjalistów.

W tegorocznej edycji konkursu startują 42 obiekty i rywalizują w kategoriach Debiut Roku, Hotel 4-5 gwiazdek, Hotel 1-3 gwiazdki, Obiekt nieskategoryzowany, SPA, Obiekt w budynku zabytkowym, W mieście i Poza miastem. Obiekt który uzyska najwięcej głosów zdobędzie też tytuł „Hotelu z Pomysłem 2018”. Kategorią dodatkową konkursu jest Głosowanie Czytelników „Hotelarza”, które w tym roku trwało przez dwa ostatnie miesiące minionego już roku. Nasi Czytelnicy poprzez stronę internetową oddali łącznie 15 972 głosy na swoich faworytów. Gdański Hampton pozycję lidera głosowania zdobył dopiero w ostatnich dniach, wyprzedzając zakopiański hotel Aquarion (4 544 głosy). Trzecie miejsce na podium zajął natomiast hotel Moxy Katowice Airport (1 341 głosów). Otwarty w połowie 2018 roku na gdańskim Starym Mieście 174-pokojowy hotel Hampton by Hilton Old Town to trzeci Hampton w Gdańsku, a jednocześnie pierwszy hotel dzierżawiony i zarządzany przez VHM Hotel Management, spółkę-córkę Satoria Group. Hotel powstał w wyniku przebudowy i nadbudowy dwóch kamienic od strony ul. Długiej, sześciu od ul. Piwnej oraz łączącego je budynku, w którym wcześniej działało kino Neptun. Środkowa część została wyburzona i wybudowana na nowo. W nowym obiekcie wyeksponowano elementy wyposażenia dawnego kina. Przy wejściu od strony Piwnej znajdują się fotele kinowe, w lobby odrestaurowano kratę z holu wejściowego do kina Neptun i fragment oryginalnego sgrafitto z herbem Gdańska, które znajdowało się na ścianach holu kina. Pozostała część tej dekoracji została wiernie skopiowana i przedstawiona w lobby w formie nadruków na szkle. W hotelu znajdują się też m.in. dwie sale konferencyjne o powierzchni 40 m kw. każda, sala fitness, strefa relaksu i pracy ze strefą przekąsek otwartą 24 godzinę na dobę oraz parking podziemny na 34 samochody. Wszystkie pokoje wyposażone są m.in. w 40-calowe telewizory, zestawy do parzenia kawy i herbaty, żelazka i deski do prasowania oraz suszarki do włosów. Inwestorem hotelu jest deweloper Grupa Capital Park, a dzierżawcą spółka VHM Hotel Management, która podpisała umowę franczyzową z siecią Hilton Worldwide. To pierwszy uruchomiony projekt hotelowy dzierżawiony przez VHM. Spółka ma też podpisane umowy na prowadzenie hoteli Hampton by Hilton w Łodzi i Olsztynie, Hilton Garden Inn w Toruniu, oraz Holiday Inn w Warszawie. Sponsorami konkursu są dostawca wózków hotelowych, firma Numatic i producent mebli bankietowych, firma Mextra.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *