Marka ibis zmienia wizerunek

W hotelach pod marką ibis tradycyjne recepcje zastąpione zostaną rozwiązaniami mobilnymi, goście będą witani przez członka ibis Smile Team, pojawią się wielofunkcyjne otwarte przestrzenie wspólne, których głównym elementem będzie bar, umożliwiający interakcje międzyludzkie. Przygotowano trzy nowe koncepcje wystroju wnętrz. Integralną częścią hoteli będzie muzyka na żywo. Marka przygotowując się do zmian zleciła instytutowi Ipsos przeprowadzenie badań w sześciu krajach (Francja, Wlk. Brytania, Brazylia, Singapur, Niemcy Australia). Dowiedziała się z nich, ze zdaniem 80 proc. ankietowanych "nowoczesny hotel jest wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy goście, także niekorzystający z noclegu, czują się mile widziani". Dlatego najnowsze zmiany w marce ibis mają sprawić, że należące do niej hotele staną się postrzegane jako przestrzeń dla każdego, tętniąca życiem, podążająca za najnowszymi trendami, z elastyczną ofertą, która pozwoli zaspokoić rozmaite oczekiwania i potrzeby wszystkich gości, bez względu na porę dnia. Marka chce zaoferować podróżnym i lokalnym mieszkańcom standardy oparte na fundamentach: gościnności, otwartości na miejscowe społeczności i relacjach międzyludzkich. Chce witać gości „w hotelach tętniących życiem, gdzie każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, zjeść coś pysznego, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo”. ibis zaproponuje wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi i lokalnymi społecznościami. Możliwość mobilnego zameldowania Charakterystyczny dotychczas symbol hoteli – tradycyjna recepcja – został zastąpiony nowoczesnymi rozwiązaniami mobilnymi. Po przyjeździe do hotelu, goście zostaną powitani przez członka ibis Smile Team i dopełnią formalności związanych z zameldowaniem przy barze i ulubionym drinku lub siedząc w wygodnym lobby. Chociaż nowy sposób powitania gości wymaga użycia tabletów oraz autorskich rozwiązań mobilnych (PSM FOLS Mobile), to sprawia, że pracownicy hotelu są w ciągłym ruchu i mają lepszy kontakt z gośćmi. Pomimo nieustającego rozwoju technologicznego, relacje międzyludzkie nadal pozostają kluczowym elementem serdecznego powitania, co potwierdziło 61 proc. badanych, którzy podczas zameldowania i wymeldowania z hotelu, preferują bezpośredni kontakt z obsługą. Do 2022 roku marka zamierza wprowadzić możliwość zameldowania za pomocą aplikacji w całej międzynarodowej sieci hoteli ibis. W lutym rozpoczęła się przygotowana we współpracy z agencją MRM kampania digitalowa we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwajcarii. Jej celem będzie zwrócenie uwagi na członków ibis Smile Team, za pośrednictwem galerii profili pracowników, na którą złożą się opowiedziane przez nich anegdoty czy osobiste wyznania.

 

Elastyczne rozwiązania dla wszystkich hotelowych przestrzeni Poza indywidualnym powitaniem, hotele marki ibis ewoluują od zestandaryzowanego podejścia w stronę elastycznej i spersonalizowanej obsługi. Umożliwiają to trzy nowe koncepcje wystroju wnętrz. Wybrani projektanci z Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji przygotowali autorskie aranżacje oparte na idei  nawiązywania kontaktu z otoczeniem. W ten sposób to bar stał się miejscem, którym hotele pragną pochwalić się przed turystami i lokalnymi mieszkańcami.

Lobby - Europa

Lobby - Ameryka Łacińska

Goście, w zależności od potrzeb, będą mogli wybierać pokoje od 1- do 6-osobowych, a także zarezerwować „Smart Room –rozwiązanie, które zrewolucjonizuje standardy rynkowe. Ze względu na ogromną przestrzeń i funkcjonalną aranżację, pokój ten zapewni komfort, dobry nastrój i poczucie bezpieczeństwa każdemu, kto zdecyduje się na jego wybór”.

Pokój 6-osobowy - Ameryka Łacińska

Pokój 2-osobowy - Europa

Pokój 2-osobowy - Azja

Odświeżone menu Aby zapewnić wszystkim gościom, zarówno lokalnym mieszkańcom, jak i turystom możliwość relaksu i unikatowych doświadczeń, marka opracowała nowe menu. Stworzenie odpowiedniej atmosfery stało się możliwe dzięki otwartym, wspólnym przestrzeniom, specjalnie przygotowanemu menu, jak również różnorodnym elementom dekoracyjnym. Spośród wielu nowych koncepcji, hotelarze należący do sieci ibis mogą wybrać taką, która ich zdaniem najbardziej pasuje do gości i charakteru miejsca, dopasowując menu jak najlepiej oddające charakter lokalnej kuchni, opartej na świeżych produktach. W lobby pilotażowego hotelu ibis Zurich Messe Airport znajduje się bar Charlie`s Corner, którego menu zmienia się w zależności od pory dnia z ofertą różnorodnych gatunków piw, również pochodzących z lokalnych szwajcarskich browarów. Ofertę wzbogacają też regionalne potrawy, takie jak rösties (szwajcarskie placki ziemniaczane), serwowane w pop-rockowej atmosferze. Charlie`s Corner to miejsce na spotkania z przyjaciółmi czy sąsiadami przy kuflu wybornego piwa i muzyce na żywo.

Bar Charlie`s Corner w ibis Zurich Messe Airport

Muzyka na żywo Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli, zachęcając do interakcji wszystkich odwiedzających gości. W opinii 79 proc. osób, którzy wzięli udział w badaniu, muzyka stanowi kluczowy element ich życia. W 2019 roku w hotelach ibis w sześciu państwach odbędzie się ponad 100 koncertów z udziałem znanych i początkujących artystów, a także lokalnych debiutantów. Taka inicjatywa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości – 40 proc. wyraziło chęć udziału w występach na żywo wschodzących artystów. Dzięki wspomnianym działaniom ibis promuje lokalne talenty. Najlepsi wykonawcy wystąpią na specjalnie przygotowanej scenie w ramach Sziget Festival. ibis to marka ekonomiczna stworzona w 1974 roku. Marka nieustannie wprowadza innowacje w celu zapewnienia gościom większej nowoczesności, wygody i dostępności. W ten sposób powstała między innymi koncepcja łóżka „Sweet Bed™ by ibis”, przyjazne dla gości przestrzenie wspólne, współcześnie zaaranżowane restauracje i bary oraz koncept kulinarny ibis Kitchen. Obecnie ibis jest europejskim liderem wśród hoteli klasy ekonomicznej oraz zajmuje czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii, z ponad 1,1 tys. hotelami i blisko 151 tys. pokoi w 66 krajach.

 

 

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *