Sieć AccorHotels przygotowuje nową markę, której wprowadzenie na rynek chce ogłosić latem – donosi dziennik „Le Figaro”. Elastyczna marka Greet przyciągnąć ma niezależne hotele od 50 do 70 pokoi we Francji.
Hotele nie będą musiały dopasowywać się do ściśle wyznaczonych standardów aranżacji wnętrz. Sieć zaprezentowała partnerom jedynie generalne założenia, aby skonkretyzować ideę marki. Oczekuje, aby hotele nawiązywały do stylu vintage i oferowały zaskakujące rozwiązania (np. stara lodówka przerobiona na szafę itp.), oddające duszę hotelu. Zestandaryzowana będzie jedynie część wspólna z kolorowym pasażem i barem jako miejscem przeznaczonym do wspólnej zabawy. Rzecznik AccorHotels potwierdził, że trwają prace nad nową marką, ale odmówił podania szczegółów.
W 2018 r. podobne elastyczne marki przeznaczone do konwersji dla niezależnych hoteli stworzyły sieci IHG – voco w segmencie upscale, Best Western Hotels & Resorts – Sadie Hotel (upscale) i Aiden Hotel (upper midscale) oraz Choice Hotels – Clarion Pointe (midscale).
Dodaj komentarz