Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i planuje otworzyć kilka następnych hoteli pod globalnymi markami w największych miastach, przystosowując pod nie już istniejące hotele.

- Docelowo 60 proc. obłożenia w Metropolo wydaje nam się takim konserwatywnym założeniem, zważywszy na średnią w Krakowie, która przebija 75 proc. Tak więc te 60 proc. to jest poziom, który w naszym biznesplanie wyznaczyliśmy sobie jako realistyczny. Jeśli chodzi natomiast o ceny, to na końcu zakładamy średnioroczną na poziomie ok. 250 zł. W numerze ponadto piszemy m.in. o rynku akademików, specjaliści z Profitroom radzą jak sprzedawać skutecznie w niskim sezonie, Ireneusz Węgłowsk, prezes IHP i wiceprezes Orbis SA o wyzwaniach stojących przed branżą w tym roku, a Alex Kloszewski o rekrutacji pracowników z Ukrainy. W najnowszym "Hotelarzu" jak zwykle także pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku. Prenumeratę "Hotelarza" możesz zamówić TUTAJ.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *