Nowy lifestylowy program lojalnościowy Accoru – sieć sponsorem Paris Saint-Germain

Accor (zmieniający właśnie nazwę z Accorhotels) ogłosił kompleksową zmianę swojego programu lojalnościowego. Program przekształci się w pełni zintegrowaną, globalną platformę obejmującą nagrody, usługi i doświadczenia w całym ekosystemie usług Accor. Wszystko to powstało z myślą o zapewnieniu członkom programu jeszcze większych wartości w życiu codziennym, niezależnie od tego, czy są w pracy, w domu, czy cieszą się czasem wolnym. Grupa zainwestuje 225 mln euro. Celem finansowym nowego programu ALL jest wypracowanie 75 mln euro nadwyżki operacyjnej brutto rocznie w perspektywie średnioterminowej.

Nowy program lojalnościowy ma rozpoznawac i rozumieć potrzeby gości, dbać o nich, komunikować się z nimi oraz nagradzać ich, umożliwiając dostęp do ALL.  Program otworzy swoim członkom drzwi do portfolio ponad 30 marek hotelowych, a także szerokiej kolekcji barów, restauracji, klubów i, last but not least, niezapomnianych wrażeń. Program zostanie wdrożony za pomocą nowej aplikacji oraz strony internetowej, umożliwiającej członkom mobilny dostęp do świata Accor.

Obietnica złożona gościom w nowym programie lojalnościowym dotyczy następujących czterech strategicznych obszarów:

  • Wprowadzenie nowego statusu premium, by nagrodzić najbardziej lojalnych członków programu.
  • Wzbogacenie korzyści zgodnie z naszą strategią rozszerzonej gościnności.
  • Połączenie doświadczeń z całego świata umożliwiające zdobywanie i korzystanie z punktów w najszerszej gamie marek w branży oraz nowa aplikacja cyfrowa zapewniająca dostęp do programu w pracy, w domu i w czasie wolnym.
  • Partnerstwo i doświadczenie

Dzięki partnerstwu, program ALL wykracza daleko poza pobyt hotelowy i może być obecny w życiu członków programu zarówno w trakcie podróży, jak i w ich życiu codziennym. Obszerne badania pokazały, że dla członków naszego programu lojalnościowego najistotniejsze są trzy obszary: rozrywka, gastronomia oraz gotowanie i sport.

W związku z tym, Accor poinformował o połączeniu sił z trzema głównymi partnerami:

  • Rozszerzenie współpracy z AEG poza AccorHotels Arena) o miejsca premium, zapewniające ponad 60 000 biletów i prywatne apartamenty dla członków naszego programu lojalnościowego w Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie. AEG jest wiodącą na świecie firmą w branży sportowo-rozrywkowej z ponad 100 milionami gości rocznie, dostarczającą innowacyjnych rozwiązań, które inspirują m.in. sportowców, artystów i fanów.
  • Podpisanie nowej umowy partnerskiej z IMG, która umożliwi najlepszym członkom naszego programu lojalnościowego dostęp do spotkań kulinarnych i lekcji gotowania prowadzonych przez mistrzów kuchni. Począwszy od 2020 roku, nasi członkowie będą mogli uczestniczyć w najlepszych festiwalach smaków w Londynie, Paryżu, Sao Paulo, Hong Kongu i Toronto. Planowane jest także rozszerzanie partnerstwa na nowe miasta w okresie najbliższych trzech lat. IMG jest globalną firmą prowadzącą działalność w ponad 30 krajach w dziedzinach związanych ze sportem, mediami, modą, a także doświadczeniami kulinarnymi.
  • Zawarcie wieloletniej umowy partnerskiej pomiędzy Grupą Accor i klubem piłkarskim Paris Saint-Germain. ALL (Accor Live Limitless) - nowa platforma lojalnościowa Accor, staje się Głównym Partnerem i oficjalnym sponsorem koszulek klubu począwszy od sezonu 2019/2020. To partnerstwo połączy najszybciej rozwijający się klub piłkarski na świecie z globalnym i pionierskim liderem w branży hotelarskiej ­- łącząc 265 milionów gości hoteli Accor z 395 milionami kibiców śledzących działalność klubu i zawodników w mediach społecznościowych na całym świecie! Rosnąca popularność klubu Paris Saint-Germain, wyjątkowe lifestylowe podejście i doceniana na świecie umiejętność inspirowania zarówno kibiców, jak i partnerów, znakomicie pasuje do nowego programu lojalnościowego grupy Accor, którego celem jest zapewnienie niezwykłych wrażeń obecnym i przyszłym członkom programu ALL.

ALL będzie programem lojalnościowym integrującym nagrody, usługi i wrażenia w całym „ekosystemie” usług Accor, w tym w 4 800 hotelach działających na całym świecie w ramach niezwykłego portfolio globalnych marek takich jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure i Ibis. Aby odzwierciedlić ambicje grupy, by angażować gości w ich codziennym życiu i ukazać wysoką jakość portfolio marek, Accor wprowadził nowy wizualny styl kategorii premium, w tym nowe logo firmy. Dwie odrębne marki, Accor i ALL, będą wykorzystywały ten sam znak w postaci monogramu „A”, który symbolizuje doskonałość grupy i który łączy literę A z bernache (gęś), która jest historycznym znakiem grupy. Te inicjatywy mają na celu zwiększenie globalnej widoczności marek Grupy Accor, w celu wzmocnienia efektywności naszych sieci dystrybucyjnych i zaoferowania gościom atrakcyjnego i jedynego w swoim rodzaju programu lojalnościowego w branży. By wesprzeć te inicjatywy, grupa zainwestuje 225 mln euro uzyskanych z projektu Booster, polegającego na wydzieleniu z Accor spółki HotelInvest (zarządzającej nieruchomościami), a następnie sprzedaży większościowego w niej udziału za 4,8 mld euro. Celem finansowym nowego programu ALL jest wypracowanie 75 mln euro nadwyżki operacyjnej brutto rocznie w perspektywie średnioterminowej.

 

O PARIS SAINT-GERMAIN

Klub piłkarski Paris Saint-Germain Football Club powstał w 1970 roku. Od momentu zakupu klubu przez Qatar Sports Investments (QSI) w 2011 roku, Paris Saint-Germain stał się jednym z czołowych klubów piłkarskich i światowych marek sportowych na świecie. Klub stał się klubem paryskim, zgodnie z filozofią jednego wyjątkowego  miasta, serca ej organizacji, i jednego wyjątkowego klubu.

Klub zdobył 20 trofeów w ciągu zaledwie siedmiu lat, łącznie 38 od momentu swojego powstania,  stając się najlepszym klubem piłkarskim we Francji.

Paris Saint-Germain Football Club przyciągnął wielu wspaniałych zawodników. W jego barwach występowali Ronaldinho, Beckham, Ibrahimovic, a aktualnie Neymar, Mbappé, Cavani, Thiago Silva, itd.

Międzynarodowa popularność klubu nie przestaje rosnąć. Obecnie Paris Saint-Germain Football Club jest jednym z najbardziej popularnych klubów na świecie. Liczba zwolenników klubu w mediach społecznościowych urosła od zera do ponad 65 milionów w ciągu zaledwie siedmiu lat. W tym sezonie klub otworzył międzynarodowe biura w Doha, Nowym Jorku i Singapurze.

Klub Paris Saint-Germain jest pionierskim klubem sportowym obejmującym obecnie męską piłkę nożną, kobiecą piłkę nożną, piłkę ręczną i judo, od 2016 roku także sport elektroniczny (e-sport).

Pomoc społecznościom ma ogromne znaczenie dla klubu, który poprzez swoją Fundację realizuje coraz to większe, skuteczne programy. Spośród wielu projektów, program Red & Blue School pozwala klubowi pomagać mniej uprzywilejowanej społecznie młodzieży.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *