Ogólny poziom toalet publicznych w miastach, mających gościć mistrzostwa EURO 2012, jest zadowalający. Do toalet w hotelach, restauracjach czy na stacjach benzynowych możemy chodzić bez strachu, choć luksusu spodziewać się raczej nie możemy. Gorzej, jeśli trafimy na dworzec - to wnioski płynące z badań w ramach projektu Mystery Toilet, zrealizowanego przez TNS OBOP w sierpniu tego roku na zlecenie firmy CWS-boco Polska i prowadzonego w ramach kampanii Toaleta 2012. Toaleta 2012 to kampania edukacyjna, której celem jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na standard toalet dostępnych publicznie, w miejscach takich jak hotele, restauracje, dworce itp., w kontekście przygotowań Polski do EURO 2012. W ramach Kampanii przeprowadzone zostało badanie - "Mystery Toilet". Ankieterzy odwiedzili w sumie 260 toalet w czterech miastach, w których odbędą się mecze na EURO 2012 - Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu. Powstał w ten sposób specjalny raport na temat stanu ogólnodostępnych toalet w Polsce. W ramach Kampanii stworzona została również strona internetowa, www.toaleta2012.pl, na której można znaleźć pełny raport z badań i materiały prasowe jak również ciekawostki na temat toalet w Polsce i na świecie. Warto dodać, że ta strona jest też platformą konkursu fotograficznego, mającego przyczynić się do stworzenia interaktywnej mapy toalet oraz wyłonienia najlepszej i najgorszej toalety w Polsce.
Źródło: RESTAURATOR (2008-10-01) str.: 55
Dodaj komentarz