Hotele pod lupą

"Hotel rating" to nowy projekt biura Fly.pl. Klienci mogą zamieszczać na stronie internetowej opinie o hotelu, w którym spędzili urlop. Jak zapew­niają przedstawiciele biura, nie są one filtrowane. Hotele podzielono na cztery kategorie: dla wszystkich, dla singli, dla par i rodzin. Turyści oceniają m.in. położenie, plażę, po­koje, wyżywienie, zaplecze sporto­we, obsługę. Możemy sprawdzić, ile osób poleca dany hotel oraz jego średnią ocenę od 1 do 6. W bazie znajdziemy także ponad 20 tys. opinii klientów niemieckiego bliź­niaczego portalu Weg.de. Wedle GemiusAdhoc (jedna z największych w Europie Środkowo-Wschodniej firm specjalizujących się w badaniach internetu) aż 78 proc. internautów przed zakupem wycie­czki i wyborem hotelu czyta opinie innych klientów. Uchodzą one za bardziej wiarygodne od tych, które podają organizatorzy. www.fly.pl

Źródło: GAZETA WYBORCZA (TURYSTYKA)(2008-11-15) str.: 14

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *