Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza

Wwarszawskim hotelu Courtyard by Marriott w lutym i marcu odbyły się pierwsze cztery szkolenia Akademii Hotelarza w 2019 r. Poświęcone były skutecznej sprzedaży konferencji i bankietów, optymalizacji kosztów w hotelu, podstawom revenue management oraz zarządzaniu hotelową recepcją.

Artur Trukawiński omówił zagadnienia związane m.in. z tym, jak stworzyć rentowną, a jednocześnie konkurencyjną ofertę konferencyjną, jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki cenie, oraz przedstawił nowoczesne metody sprzedażowe. Tomasz Pieniążek przedstawił m.in. metody ograniczania kosztów stałych i zmiennych, analizy kosztów bezpośrednich i pośrednich, zasady optymalizacji zamówień do hotelu, a także rozwiązania zwiększające rentowność. Rafał Burski podczas szkolenia „Revenue management – poziom podstawowy” zapoznał uczestników m.in. z tematyką segmentacji, kanałów dystrybucji, cenników oraz poprowadził warsztaty praktyczne na przykładach z hotelarskiego życia. Elżbieta Nitsze przekazała wiedzę dotyczącą zasad rekrutowania, organizowania pracy, wynagradzania, premiowania i motywowania do działań prosprzedażowych pracowników recepcji. W tym półroczu odbędą się jeszcze cztery szkolenia Akademii. Szczegóły na akademia-hotelarza.pl.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *