Jak dotrzeć do klienta korporacyjnego z ofertą hotelową? Narzędzia marketingu online

Klienci korporacyjni to jedna z kluczowych grup docelowych w branży hotelarskiej. Konferencja, szkolenie, miejsce do organizacji spotkania, kolacja firmowa, wyjazd integracyjny – to tylko kilka przykładów oferty dla biznesu. W jaki sposób za pomocą narzędzi komunikacji online trafnie dotrzeć do tej grupy?



Kampanie reklamowe nastawione na bezpośrednie zbieranie tzw. leadów „tu i teraz” (potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą) nie zawsze będą skuteczne. Konkretna potrzeba powstaje bowiem w bardzo specyficznym momencie, dlatego ważne jest, aby w ciągu roku wspierać je działaniami wizerunkowymi, które mogą przejawiać się w wielu płaszczyznach z wykorzystaniem różnych kanałów:

1. media własne (owned media) – strona WWW, Facebook, np.:

• uzupełnienie galerii o zdjęcia z przeprowadzonych eventów,
• przygotowanie oferty z wyprzedzeniem, np. na organizację spotkania wigilijnego dla firm,
• aktywacja newslettera z ofertą zniżki na dowolny zorganizowany event w ciągu kolejnych 12 miesięcy,

2. media pozyskane (earned media) – treści, które powstały w sieci bez naszej kontroli, jak opinie gości na innych stronach, publikacje w mediach tradycyjnych i społecznościach, np.:
• aktualizacja oferty na stronie o testimoniale klientów,
• lead magnet (element oferty stanowiący wartość dla potencjalnego klienta, udostępniany mu w zamian za j [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Tomasz Starzyński

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *