Promocja pod pięcioma gwiazdkami

Fontanny na Starym Rynku, spek­takle podczas festiwalu Malta i wiel­kopolskie potrawy. Takie ujęcia oglą­dają goście niemal 300 ekskluzyw­nych hotelach sieci Starwood. Film promujący nasze miasto zoba­czą turyści w Cape Town w RPA, biznesmeni w Madrycie i europejscypo-litycy w Brukseli. Pod koniec czerwca do Poznania przyjechała ekipa zajmująca się przygotowywaniem filmów promujących miejsca, wktórych znaj­dują się hotele sieci Starwood (należy do niej m.in. Sheraton). Filmowcy przez trzy dni nagry­wali materiał o Starym Rynku i oko­licach, Festiwalu Teatralnym Mal­ta, naszych regionalnych potrawach oraz o Starym Browarze. Teraz efekty ich pracy mogą oglądać goście niemal 300 ekskluzywnych hoteli w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. - Film trwa piętnaście minut, jest szybko i nowocześnie zmontowany. Zachęca do odwie­dzenia Poznania - mówi Magdale­na Bargielska, dyrektor marketin­gu poznańskiego Sheratona. - Z badań wynika, że ogląda go 83 proc. gości Starwooda - dodaje. Od listopada do grudnia jest wy­świetlany przez całą dobę w telewi­zji SPGTV, którą hotelowi goście od­bierają w swoich telewizorach. Do końca stycznia można go też zoba­czyć (w skróconej wersji) na stronie www.spgtv.net, a przez cały rok na www.sheraton.pl/poznan.

Źródło: GAZETA WYBORCZA - POZNAŃ (2008-11-20) str.: 2

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *