Anna Olszyńska, Vienna House Andel’s Łódź: Pracownicy przychodza do firmy, ale odchodzą od managera

- Hotelarstwo to jest przede wszystkim pasja. Pasja, którą trzeba mieć w sobie, to chęć służenia drugiemu człowiekowi, chęć bycia gospodarzem. Musimy być elastyczni, musimy być profesjonalni i jednocześnie uśmiechnięci non stop, niezależnie od tego, czy mamy dzisiaj dobry dzień czy zły. Musimy starać się sprostać oczekiwaniom gościa i zadbać o to, aby czuł się dobrze w naszym miejscu – mówiła podczas dyskusji poświęconej rynkowi pracy Anna Olszyńska, dyrektor generalna Vienna House Andel’s Łódź. Pełna relacja z panelu w najnowszym wydaniu „Hotelarza”.

- Goście są wymagający i stają się coraz bardziej wymagający, bo wszyscy już podróżują, poznają nowe miejsca, hotele, uczą się i wiedzą, czego mogą oczekiwać – dodaje Olszyńska. - Pracownik, wybierając miejsce pracy, patrzy na to, gdzie będzie pracował, ale co bardzo ważne – również z kim będzie pracował. Pracownicy odchodzą od swoich managerów, a nie od firmy. Dlatego bardzo duży nacisk należy położyć na kadrę managerską, aby tworzyła odpowiednią atmosferę pracy – komentuje dyrektorka łódzkiego hotelu Andel’s. Więcej w najnowszym "Hotelarzu". Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ. Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *