HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod względem zarówno kosztów, jak i spodziewanych przychodów. Z jakimi wydatkami należy się liczyć planując hotel i jaki zwrot z inwestycji na poszczególnych rynkach i w różnych typach obiektów można osiągnąć, o tym między innymi dyskutować będziemy podczas konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE, 30 maja w warszawskim hotelu Renaissance. W dyskusji moderowanej przez Rafała Rosiejaka, dyrektora Działu Doradztwa Hotelowego w CBRE wezmą udział zarówno inwestorzy, jak i operatorzy i przedstawiciele sieci, aby skonfrontować swoje opinie i doświadczenia, a w konsekwencji przedstawić najbardziej rzeczywisty obraz kosztów i zysków z inwestycji hotelowej.   Eric Huebbers - Szef Działu Rozwoju w regionie Niemiec i Austria, Louvre Hotels Group posiada niemal 30 letnie doświadczenie w branży hotelowej. W przeszłości był m.in. dyrektorem generalnym sieci Gunnewig Hotels&Restaurants, a także dyrektorem operacyjnym w brytyjskiej sieci Premier Inn. Od sierpnia 2017 roku odpowiada za rozwój sieci Loure Hotels Group w Niemczech i Austrii.               Artur Kozieja - Właściciel hoteli Metropolo w Krakowie i Lake Hill Resort&SPA w Sosnówce, prezes spółki Europlan założyciel spółki Europlan, człowiek odpowiedzialny, między innymi, za wprowadzenie na polski rynek, pierwszego w Europie hotelu pod chińską marką Metropolo. Jego spółka planuje w najbliższych latach budować condohotele w miejscowościach wakacyjnych i miejskie hotele pod zagraniczną marką.             Łukasz Płoszyński - Wiceprezes Zarządu sieci Focus Hotels W Focus Hotels pdpowiada za strategię rozwoju sieci, marketing oraz współpracę z kluczowymi partnerami. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując dla Pearson PLC, Macquarie Bank, ING, Accor i Vienna International Hotelmanagement AG, gdzie odpowiadał za sprzedaż oraz relacje z klientami. Od 13 lat na stanowiskach zarządzających, z hotelarstwem związany od 2009 roku.             Wojciech Popis - Wiceprezes Zarządu, VHM Hotel Management Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Związany z branżą hotelową od prawie 10 lat, szczególnie w zakresie projektów sieciowych funkcjonujących pod międzynarodowymi markami. W spółce VHM Hotel Management od roku 2011. Wcześniej przez 14 lat związany z firmą Coca-Cola, w której m.in. jako Business Process Leader był odpowiedzialny za wprowadzanie w 24 krajach standardów współpracy z głównymi klientami firmy, w tym z sieciami hotelowymi. W spółce VHM Hotel Management zajmuje się głównie tematyką pozyskiwania franczyz, umowami dzierżawy i zarządzania. Do tej pory spółka VHM Hotel Management podpisała umowy dzierżawy i franczyzy na hotele Hampton by Hilton w Gdańsku, Łodzi i Olsztynie oraz Holiday Inn Warszawa West Station.       Przemysław Wieczorek - Dyrektor ds. inwestycji, Członek Zarządu w Puro Hotels Odpowiedzialny za finansowanie nowych projektów inwestycyjnych oraz poszukiwanie oraz analizę nowych destynacji hotelowych. Przemysław posiada nastoletnie doświadczenie na rynku nieruchomości, specjalizując się w sektorze finansowania nieruchomości, analizach rynku oraz akwizycji.               Wydarzeniu towarzyszy wieczorna gala z wręczeniem nagród w konkursie „Hotelarskie Inwestycje Roku 2019”. Cała konferencja będzie tłumaczona PL-EN/EN-PL Pełna agenda wydarzenia dostępna jest POD TYM LINKIEM Swój udział w wydarzeniu można zgłosić POD TYM LINKIEM

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *