Tak będzie wyglądał hotel Moxy na Ławicy…

Hotel Moxy Poznań, inwestycja realizowana przez Polski Holding Hotelowy (PHH) przy Porcie Lotniczym Poznań-Ławica, przygotował pokoje wzorcowe. Pomieszczenia zaprojektowała pracownia Emkaa Architekci.



Charakter projektowanych wnętrz odnosi się bezpośrednio do tradycji regionu, która jest związana z browarnictwem i przemysłem ciężkim. Jedną z kluczowych inspiracji dla architektów stała się Fabryka Pojazdów Szynowych im. Henryka Cegielskiego w Poznaniu, dzięki czemu wzorcowe wnętrza hotelu zyskały industrialny rys. W pokojach hotelowych można zauważyć wyraźne nawiązanie do tego typu estetyki. W przedsionku znajduje się energetyczna grafika z motywem poznańskich koziołków oraz klatki schodowej „Okrąglaka” - byłego domu towarowego, który jest zlokalizowany w centrum miasta.

Charakterystycznym akcentem wystroju są przygotowane na specjalne zamówienie wieszaki, wytworzone z zaworów technicznych, a także oryginalna zabudowa meblowa, która jest wykonana z żeliwnych rur hydraulicznych. Podobne spersonalizowane elementy znajdziemy również w łazience, a także w głównej części pokoju hotelowego. Całość stanowi spójną i atrakcyjną koncepcję, pozostającą w zgodzie z misją marki Moxy i aktualnymi trendami dekoratorskimi. Hotel Moxy Poznań o powierzchni całkowitej ponad 5,3 tys. m kw. będzie oferował 120 pokoi, dysponował zapleczem gastronomicznym, salą spotkań, fitness clubem oraz parkingiem na 89 miejsc.

Charakter marki Moxy jest dostosowany do miasta, które promuje się jako innowacyjne i otwarte na młodych ludzi. Hotel w standardzie sieci Marriott w swoich rozwiązaniach projektanckich będzie bezpośrednio nawiązywał równocześnie do młodości i do tradycji tego miejsca. Marka Moxy jest odpowiedzią sieci Marriott na potrzeby pokolenia Y, tzw. millenialsów. Hotele tej marki oferują Wi-Fi o dużej przepustowości, otwarty bar 24/7 czy gry planszowe. Elementem charakterystycznym jest energetyczna muzyka oraz duże ekrany TV w pokojach – przystosowane do treści online i gier. Zespół dba nie tylko o właściwą obsługę, ale także tworzy klimat hotelu i jednocześnie jego autentyczność w oczach gości. Dla generacji Y praca jest inspiracją, okazją do nawiązywania nowych relacji, dlatego też lifesyle’owy charakter hoteli Moxy odpowiada ich potrzebom.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *