To już oficjalne. LHG z umową na 448 pokojowy Royal Tulip w Warszawie

Zgodnie z zawartym listem intencyjnym, o którego podpisaiu informowaliśmy na początku roku, do naszego kraju wchodzi marka Royal Tulip należąca do LHG. Będzie pod nią funkcjonować na podstawie umowy franczyzowej obiekt powstający w ramach kompleksu Unique Tower, zlokalizowany na bliskiej Woli w Warszawie. Jego inwestorem jest spółka Marvipol Development.


Będzie to pierwszy w Europie obiekt działający pod marką Royal Tulip. Będzie on funkcjonować w ramach kompleksu Unique Tower powstającego na warszawskiej bliskiej Woli, przy ulicy Grzybowskiej 51.

Portfolio Louvre Hotels Group, właściciela marki Royal Tulip, obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., piątej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

- Dzięki zawartej umowie franczyzy, w Warszawie zostanie uruchomiony pierwszy w Europie obiekt pod luksusową marką Royal Tulip w standardzie 5-gwiazdkowym. Jesteśmy przekonani, że uznana i rozpoznawalna marka przyciągnie turystów i biznesmenów szukających komfortowych lokali przeznaczonych na pobyty krótko- oraz długoterminowe. Inwestycja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na obiekty o najwyższym standardzie - komentuje Mariusz Poławski, Wiceprezes Marvipol Development S.A.

- Marka Royal Tulip oferuje najwyższy poziom komfortu. Dlatego również w ramach ekspansji współpracujemy jedynie z podmiotami charakteryzującymi się najwyższą kulturą korporacyjną. Marvipol jest firmą godną zaufania i został naszym partnerem, z pomocą którego wprowadzamy naszą markę do Europy - podkreśla Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju sieci w Louvre Hotels Group w Europie.

Zgodnie z modelem biznesowym condo nabywcy mieszkań przekażą operatorowi zakupione i w pełni wyposażone apartamenty w zarządzanie na okres co najmniej 10 lat przy zdefiniowanym stałym czynszu na poziomie około 7%.

Royal Tulip Warsaw Apartments zaoferuje 448 jednostek apartamentowych o powierzchni od 28 do 67 m2. Wszystkie z nich będą posiadały aneks kuchenny. Większość apartamentów wyposażona zostanie w loggię, balkon lub ogród zimowy. Całość stworzy wielkomiejski kompleks z częściami wspólnymi oraz unikalnym programem odpowiadającym potrzebom wynajmujących gości. W ramach kompleksu będą mogli oni korzystać z pełnej infrastruktury obiektu: recepcji, restauracji, strefy SPA i fitness oraz centrum biznesowego. Za projekt architektoniczny odpowiada uznane studio SUD Polska, a projekt wnętrz opracowuje równie nagradzana pracownia Tremend.

W ramach całego przedsięwzięcia, oprócz apartamentów na wynajem powstanie również wyodrębniona część mieszkalna Unique Tower. Lokale o standardzie premium dla stałych mieszkańców znajdować się będą od 17 piętra w górę. Tym samym będzie to jeden z najwyższych w stolicy budynków mieszkalnych z widokiem na całą panoramę Warszawy.

Ul. Grzybowska na bliskiej Woli, gdzie powstaje największe zagłębie biurowe w Polsce, staje się też największym zagłębiem hotelowym. Na kilkusetmetrowym odcinku ulicy działają już hotele i aparthotele: Hilton, Platinum Residence, Leonardo Royal, ibis Styles, Westin i Radisson Collection (obecnie zamknięty do maja, gdyż trwa dostosowywanie do wymagań tej marki), a planowane są kolejne: w Liberty Tower (z Radisson Red) i aparthotel Atlas Tower przy Hiltonie, Puro Hotel, do tego Unique Tower z Royal Tulip. Czyli na rynek przy ul. Grzybowskiej, na którym działa już ok. 1,5 tys. pokoi i apartamentów w najbliższym czasie wejdzie ok. 1,5 tys. kolejnych.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *