Zmiany personalne w Louvre Hotels Group

Przez struktury operacyjne sieci Louvre Hotels Group w ostatnim czasie przetoczyła się ostatnio fala zmian. François Delattre objął funkcję director integration management, przejmując nadzór operacyjny nad dwoma krajami – Polską i Niemcami. Z siecią LHG jest związany od 12 lat. W latach 2011-2015 był zastępcą dyrektora generalnego w warszawskim kompleksie Golden Tulip – Campanile – Premiere Classe. Następnie odpowiadał za wprowadzanie i koordynowanie otwarć hoteli marek należących do Louvre Hotels Group na świecie, m.in. w Maroku, Brazylii i Indiach. W ostatnim czasie skupił się na rynku niemieckim.

François Delattre zastąpił na tym stanowisku Sébastiena Deniera, który w ub.r. objął stanowisko vice president of international operations – subsidiaries. Swoim nadzorem obejmuje ponad 100 hoteli w Wlk. Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, krajach Beneluksu i w Polsce.

Z kolei dotychczasowa dyrektor sprzedaży na Polskę, Beata Nawrot, objęła stanowisko topline director Germany LHG. Ze sprzedażą w hotelarstwie związana jest od 1997 r. Karierę zaczynała w Poznaniu, pracując w orbisowskich hotelach Polonez i Merkury, który wszedł pod markę Mercure. W 2007 r. zaczęła pracę w otwieranym hotelu Sheraton Poznań, gdzie po trzech latach została dyrektorem sprzedaży i marketingu. W 2015 r. trafiła do sieci Louvre Hotels Group, zostając dyrektor sprzedaży warszawskiego combo Golden Tulip – Campanile – Premiere Classe, a po kilku miesiącach objęła stanowisko dyrektor sprzedaży wszystkich obiektów Louvre Hotels Group w Polsce. Na nowym stanowisku odpowiedzialna jest za wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwój przychodów hotelowych sieci LHG w Niemczech oraz wzrost poziomu rozpoznawalności marek należących do grupy.

Nową dyrektor sprzedaży na Polskę została Paulina Kalinowska, która dołączyła do sieci w 2017 r. jako dyrektor sprzedaży warszawskiego kompleksu hotelowego. Wcześniej przez blisko 10 lat związana była z siecią Accor, zajmując się sektorem MICE najpierw w Novotelu Warszawa Centrum, a następnie w całej Grupie Hotelowej Orbis. Jej głównym zadaniem na nowym stanowisku będzie rozwinięcie działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej. Zajmie się też wprowadzaniem na rynek nowych obiektów w nadchodzących latach. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *