Lavazza, OFICJALNY PARTNER TURNIEJU ROLAND GARROS OD 5 lat, powraca na korty i oferuje miłośnikom kawy 
niezwykłe WRAŻENIA

Lavazza, jeden z największych producentów kawy na świecie i jedyna firma z branży spożywczej, która jest partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, z dumą oferuje swoją kawę w prawdziwie włoskim stylu gościom tegorocznej edycji turnieju French Open.

 

W samym sercu nowych terenów zielonych w kompleksie sportowym im. Rolanda Garrosa marka umożliwia skosztowanie wyselekcjonowanej gamy produktów z linii ¡Tierra!. Niezależnie od preferencji gości – czy będzie to espresso, parzona na zimno cold brew czy kawowe koktajle - w każdej z odwiedzanych stref Lavazza, w tym w kawiarniach „Court 10 Café” i „Les Mousquetaires”, znajdą oni znakomitą kawę najwyższej jakości i ekspertów, z którymi mogą wymieniać się pomysłami i uwagami. Raz jeszcze kompleks Roland Garros stał się dzięki Lavazzy na czas turnieju niejako największą na świecie kawiarnią, zarezerwowaną dla miłośników tenisa.

Lavazza i świat tenisa — wspólne wartości, wspólna pasja
Przy podpisywaniu umowy partnerskiej w 2015 r. Lavazza i Francuska Federacja Tenisowa wyraziły chęć nawiązania długoterminowej współpracy. Reprezentowanie i promowanie wspólnych wartości, takich jak poszukiwanie doskonałości, innowacyjność, zabawa i oczywiście pasja, pozwoliły stworzyć trwałą więź między marką Lavazza i światowym tenisem.


Punktem zwrotnym dla relacji firmy z tym sportem był turniej Wimbledon w 2011 r., na którym rozpoczęto oficjalną współpracę. Z biegiem lat Grupa Lavazza konsolidowała swoją pozycję, a jej zainteresowanie tenisem stawało się coraz bardziej widoczne. W ten sposób marka została oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów wielkoszlemowych.

„Inwestycja w świat tenisa jest dla firmy Lavazza uzasadniona ze strategicznego punktu widzenia. Profil naszego klienta docelowego idealnie zgadza się z profilem miłośnika tego sportu. Tenis jest także ważną platformą pozwalającą nam prezentować nasze tradycje, wartości i produkty” — powiedział Giuseppe Lavazza, wiceprezes Grupy Lavazza. „Zaangażowanie firmy Lavazza w turniej Roland Garros w roli jego partnera jest zgodne ze strategią internacjonalizacji marki. Oferując oryginalną włoską kawę we wszystkich jej formach, konsolidujemy też obecność Grupy na jednym z jej najważniejszych rynków”.

Roland Garros — słynny turniej Wielkiego Szlema i ponad 460 000 podanych espresso


Ponad 460 000 kubków espresso i 300 baristów przeszkolonych w 70 punktach usługowych w 2018 r. dowodzi, że Roland Garros bez wątpienia zajmuje ważne miejsce w rankingu czterech turniejów wielkoszlemowych, którym Lavazza towarzyszy jako partner. W tym roku firma po raz kolejny (piąty rok z rzędu) będzie rozpieszczać kubki smakowe miłośników kawy i tenisa w ramach inicjatywy realizowanej wspólnie z utalentowaną cukierniczką Alixe Bornon — założycielką Les Belles Envies, paryskiej cukierni dla tych, którzy chcą dogodzić swojemu podniebieniu, a przy tym pamiętają o zdrowiu i ograniczają dzienne spożycie cukru.

Lavazza i Top Gastronomy — nowy ambasador
W ciągu swojej ponad 120-letniej historii pasji do kawy firma Lavazza zawsze współpracowała z najlepszymi szefami kuchni na świecie. W ten sposób powstawały unikatowe przepisy z kawą w roli głównej, wykorzystujące know-how firmy i jej utalentowanych pracowników w kulinarnych eksperymentach. Alixe Bornon dołączyła właśnie do grona szefów kuchni będących ambasadorami marki Lavazza we Francji. Na francuskim turnieju tenisowym premierowo prezentuje ona dwa przysmaki o niskim indeksie glikemicznym: PERLE DE CAFÉ i COFFEE TIE-BREAK, w których zastosowano unikatową mieszankę Lavazza ¡Tierra! Brazil.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *