W ramach globalnej kampanii ibis MUSIC, realizowanej we współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group i Spotify na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa zespoły: Bluszcz i So Flow. – Muzyka to element, który jest już na stałe wpisany w strategię marki ibis nie tylko w ujęciu marketingowym, ale również w zakresie guest experience – tłumaczy Marcin Szymański, midscale & economy segment manager Eastern Europe w Grupie Accor .
– Muzyka towarzyszy naszym gościom na co dzień, jest zatem bardzo istotną częścią ich doświadczenia z pobytu. W hotelach ibis regularnie odbywają się koncerty lokalnych talentów otwarte nie tylko dla naszych gości, ale również miejscowych społeczności. Tym razem poszliśmy o krok dalej. W ramach kampanii ibis MUSIC wspieramy początkujących artystów z całego świata w rozwoju ich dalszej kariery – mówi Marcin Szymański.
W serii 44 kameralnych koncertów, odbywających się w 17 krajach, bierze udział 88 artystów. Spośród nich zostanie wybranych dziewięciu finalistów którzy wystąpią, w specjalnie na tę okazję przygotowanej strefie marki ibis, podczas odbywającego się w Budapeszcie Sziget Festival 2019 (7-13 sierpnia). Zwycięzca będzie miał możliwość między innymi rozwijać swoje umiejętności w ramach współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group. W kampanii ibis MUSIC biorą udział cztery państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry.
Dodaj komentarz