ibis MUSIC w ibis Kraków Centrum

W ramach globalnej kampanii ibis MUSIC, realizowanej we współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group i Spotify na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa zespoły: Bluszcz i So Flow. Muzyka to element, który jest już na stałe wpisany w strategię marki ibis nie tylko w ujęciu marketingowym, ale również w zakresie guest experience tłumaczy Marcin Szymański, midscale & economy segment manager Eastern Europe w Grupie Accor .

Muzyka towarzyszy naszym gościom na co dzień, jest zatem bardzo istotną częścią ich doświadczenia z pobytu. W hotelach ibis regularnie odbywają się koncerty lokalnych talentów otwarte nie tylko dla naszych gości, ale również miejscowych społeczności. Tym razem poszliśmy o krok dalej. W ramach kampanii ibis MUSIC wspieramy początkujących artystów z całego świata w rozwoju ich dalszej karierymówi Marcin Szymański.

Bluszcz, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
So Flow, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

W serii 44 kameralnych koncertów, odbywających się w 17 krajach, bierze udział 88 artystów. Spośród nich zostanie wybranych dziewięciu finalistów którzy wystąpią, w specjalnie na tę okazję przygotowanej strefie marki ibis, podczas odbywającego się w Budapeszcie Sziget Festival 2019 (7-13 sierpnia). Zwycięzca będzie miał możliwość między innymi rozwijać swoje umiejętności w ramach współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group. W kampanii ibis MUSIC biorą udział cztery państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *