Jesienią tego roku pierwszych gości powitać ma hotel Mercure Warszawa Ursus Station. Pierwotnie planowano, że ten ponad 200 pokojowy obiet działać będzie pod marką ibis Styles.
Hotel zaoferuje 214 pokoi o zróżnicowanej strukturze, w tym 80 pokoi z aneksem kuchennym, przeznaczonych na dłuższe pobyty; 15 apartamentów; strefę fitness, kompleks saun (w tym saunę bio, suchą i mokrą), a także garaż podziemny. W obiekcie znajdą się również 4 sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 300 m2, a także restauracja Winestone.
Budowa obiektu rozpoczęła się w 2017 roku i sprzedawany był on w systemie condo.
„Pierwotnie, gdy podpisywana była umowa zarządzania w 2016 roku, hotel miał dołączyć do sieci ibis Styles. Sytuacja rynkowa, profil okolicy i rozwój tej części Warszawy od tego czasu uległy zmianie, dlatego wspólnie z grupą Orbis i Accor podjęliśmy decyzję o zmianie marki hotelu. Mercure jest znaną i rozpoznawalną na całym świecie marką hotelową, cenioną nie tylko przez gości z segmentu wypoczynkowego, ale przede wszystkim, przez osoby podróżujące służbowo i to było dla nas kluczowe.” – wyjaśnia Wojciech Żukiewicz, prezes zarządu Hotel Style sp. z o.o. (inwestor i właściciel hotelu).
Hotel, który przyjmie pierwszych gości przed końcem bieżącego roku, rozpoczął już rekrutację pracowników.
„Mercure Warszawa Ursus Station zaoferuje atrakcyjną ofertę konferencyjną i gastronomiczną. Hotel jest dobrze zlokalizowany – goście będą mogli w kilkanaście minut dotrzeć z hotelu zarówno do centrum miasta, jak i na lotnisko. Ponadto, pokoje są przestronne, a jakość wnętrz i dobór materiałów wykończeniowych z pewnością spełnią oczekiwania gości szukających standardu hotelu 4- gwiazdkowego. Są to istotne elementy dla osób podróżujących w celach biznesowych, stąd wspólna decyzja o zmianie marki.” – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.
Inwestorem hotelu jest spółka Hotel Style sp. z o.o. z Krakowa należąca do grupy kapitałowej WB FINANCE. Autorem projektu budynku jest pracownia SAO Investments pod kierownictwem arch. Filipa Adamczaka. Za koordynację projektu nowoczesnych i design’erskich wnętrz, które nawiązują do pierwszej w Polsce elektrycznej kolei dojazdowej (EKD) odpowiada Małgorzata Jezierska z firmy db GROUP, która równocześnie prowadzi nadzór nad realizacją hotelu z ramienia inwestora. W hotelu trwają aktualnie prace wykończeniowe wnętrz.
Obecnie na całym świecie pod marką Mercure działa ponad 790 hoteli w 63 krajach. W Polsce działa 21 hoteli Mercure, a kolejne 5 otworzy się do końca 2022 roku.
Dodaj komentarz