Jakub Bączykowski, Artur Trukawiński i Izabela Heinrich w centrali Grupy Górskie Resorty

Jakub Bączykowski, pełniący ostatnio funkcję dyrektora generalnego klubu travelowego Travelist na region Europy Środkowo-Wschodniej, został nowym dyrektorem generalnym grupy hotelowej Górskie Resorty. W nowej, warszawskiej siedzibie sieci pracować będą również: Artur Trukawiński, jako hotel business development advisor, Katarzyna Stroińska na stanowisku HR Group Managera, Izabela Heinrich – nowy marketing manager, Marta Pakieła, odpowiedzialna za sprzedaż oferty MICE, oraz Wojciech Piotrowski na stanowisku revenue & e-commerce director.

Jakub Bączykowski na stanowisku dyrektora generalnego odpowiada za działania i rozwój grupy Górskie Resorty. Z branżą hotelową jest związany blisko 15 lat, z naciskiem na sprzedaż. Pracował dla takich marek jak Starwood, Booking.com czy Groupon, a jego ostatnim projektem było stworzenie Travelista, w którym pełnił funkcję Dyrektora Generalnego na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Artur Trukawiński, nowy jako hotel business development advisor,  to ekspert związany od ponad 25 lat z polską branżą hotelarską. W przeszłości jako dyrektor generalny zarządzał takim hotelami jak Holiday Inn Józefów, Arłamów, Hilton Garden Inn Kraków Airport, czy obiektami Grupy Arche.

Marta Pakieła w przeszłości związana była między innymi ze Zdrojową Hotels i Grupą Arche, a w nowej strukturze Górskich Resortów jest odpowiedzialna za MICE i objęła stanowiska senior sales managera.

Wojciech Piotrowski związany jest z Grupą Górskie Resorty od ubiegłego roku, najpierw jako dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, a od lutego tego roku revenue & e-commerce direktor. Wcześniej zarządzał takimi obiektami jak Cottonina Villa&Mineral SPA Resort, czy Hotel Medi&SPA Biały Kamień.

Górskie Resorty to grupa obiektów zlokalizowanych w miejscowościach wypoczynkowych w polskich górach. W skład sieci wchodzą: Osada Śnieżka, Blue Mountain Resort, Green Mountain Hotel***** oraz Green Apartments. Otwarcie Platinum Mountain Resort & SPA oraz Platinum Apartments zaplanowano na wrzesień tego roku, natomiast Crystal Mountain Resort w Wiśle zostanie otwarty w grudniu 2020 roku. To razem ponad 1700 pokoi i apartamentów.

Ideą grupy było połączenie wszystkich obiektów i nadanie im wspólnego mianownika, jednocześnie zachowując ich autonomię i mając na uwadze odmienny charakter każdego z nich. Celem jest z jednej strony wymiana doświadczeń pomiędzy hotelami, z drugiej zaś usprawnienie procesów i centralizacja w dobie coraz większej konkurencji na rynku turystycznym.

– Kierując się zasadą, iż lepsza jest współpraca niż rywalizacja, postanowiliśmy połączyć hotele w grupę, by kompleksowo i strategicznie rozwijać ofertę, zapewnić dodatkowe kanały sprzedaży i promocji czy wspierać procesy hotelowe centralnym know-how. – tłumaczy Dariusz Surynt, pomysłodawca konceptu, i dodaje: – Zmiany, które wprowadzamy to naturalny kierunek rozwoju, tym bardziej, że w tym roku świętujemy pięciolecie naszego pierwszego obiektu – Osady Śnieżka w Łomnicy.

Jak mówi nowy dyrektor generalny Górskich Resortów, Jakub Bączykowski, z nową siedzibą na ul. Widok 8 w Warszawie, grupa weszła na nowe tory – Przed nami pracowite lato w mocnym zespole. Już udało się nam uruchomić kluczowy produkt, jakim jest autorska platforma sprzedażowa www.gorskie-resorty.pl, a w planach kolejne działania. Naszym długofalowym celem jest stworzenie silnej marki centralnej i osiągnięcie efektu synergii w grupie. 

Misją grupy Górskie Resorty ma być łączenie komfortowego wypoczynku dla wszystkich miłośników relaksu w górach z łatwym dostępem do atrakcji w regionie, których w Karkonoszach nie brakuje. Hasło przewodnie brzmi „Więcej niż hotele”.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *