Miłosz Stanisławski został liderem marketingu sieciowego   PERSONALIA

Miłosz Stanisławski, do niedawna dyrektor generalny warszawskiego Sound Garden Hotel, postanowił zaangażować się w marketing sieciowy, inaczej multi level marketing (MLM) i włączyć w budowę międzynarodowej organizacji – największego na świecie pośrednika w zakupach off i on-line.

Jego narzędziem będzie aplikacja lojalnościowa, dająca korzyść klientom, czyli użytkownikom aplikacji, we wszystkich codziennych zakupach, niezależnie od branży. Ponadto daje możliwość małym i średnim przedsiębiorcom - w tym hotelom, zostać partnerami handlowymi i dzięki temu zwiększyć swoje obroty. Usługa ta rozwija się w modelu marketingu sieciowego (rekomendacyjnego / szeptanego). – Marketing sieciowy to filozofia dotarcia do klienta. Po prostu jedna z form marketingu równoległych do tych, które obecnie znamy jak e-mail marketing, on-line marketing, event marketing – tłumaczy Miłosz Stanisławski. – W network marketingu zobaczyłem możliwość bezpośredniego przełożenia moich kompetencji, na geometryczny wzrost wartości finansowej. W tradycyjnym modelu biznesowym, jest możliwy wyłącznie wzrost liniowy, co - dopóki ten wzrost istnieje - jest OK, ale ja po prostu mogę więcej, jestem gotowy robić więcej, więc chcę osiągnąć więcej.

Miłosz Stanisławski swoją karierę w hotelarstwie zaczął 15 lat temu w hotelu Jan III Sobieski. Następnie był sales managerem w 5-gwiazdkowym hotelu Rialto. W latach 2009-2011 pracował jako sales manager w Sobieskim, a potem jako zastępca dyrektora sprzedaży już w Radissonie Sobieski i dyrektor sprzedaży w Platinum Residence. Z hotelem Sound Garden związany był od fazy pre-openingu i zarządzał nim przez ostatnie siedem lat. W międzyczasie został też dyrektorem regionalnym IGHP i Hotelarzem Roku 2014 w kategorii Hotelarz do 35. Roku Życia, zdobył też nominację na Hotelarza Roku 2017 w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *