Hotel Marketing Conference 2019 na początku października

Od 3 do 4 października 1,5 tys. hotelarzy zajętych będzie zdobywaniem wiedzy i wymianą doświadczeń na Hotel Marketing Conference 2019 – cyklicznej konferencji dla branży hotelarskiej, która odbywa się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Prelekcjom, wieczorowi branżowemu i warsztatom towarzyszyć ma kosmiczny klimat. „Hotelarz” jest patronem tego wydarzenia.



Hotel Marketing Conference (HMC) to konferencja dla hotelarzy organizowana przez firmę Profitroom – lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnych. Jak deklaruje organizator, w tegorocznej edycji wydarzenia udział wziąć ma ok. 1,5 tys. osób. To, co już od sześciu lat najbardziej przyciąga hotelarzy do HMC, to prezentacje i warsztaty wypełnione konkretnymi informacjami oraz analizą case studies. Sprawdzonymi trickami i aktualną wiedzą dzielą się specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży. Uczestnicy porozmawiają na temat pozyskiwania gości, obecności hotelu w internecie, pozyskiwania i zatrzymywania pracowników, strategii hotelu i perspektywach na przyszłość. Po kilku intensywnych godzinach przyjdzie także czas na after party. Drugi dzień konferencji to bogata oferta warsztatów skupionych wokół kilku głównych zagadnień: management, marketing, revenue i interactive. To uczestnicy wybierają warsztaty, w których chcą wziąć udział. Część jest bezpłatna, część płatna. Wśród prelegentów i prowadzących warsztaty znajdą się m.in. prof. Henryk Mruk z Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Cezary Sarnecki, partner w SECCo Hospitality Financial Management, były dyrektor finansowy w Courtyard by Marriott i Hotele DeSilva, Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. influencer marketingu, blogerka, Karol Weber, inspektor hotelowy, Joanna Kulesza, konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu, Elżbieta Lendo, zarządzająca grupą spółek, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w Lendo Hotels Group w Ostródzie i Zakopanem, oraz liczni specjaliści z firmy Profitroom. Więcej na stronie: www. hotel-marketing.pl. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *