Kristensen Group realizuje inwestycję Wave House we Władysławowie

Kristensen Group, prekursor apartamentów wakacyjnych w Polsce, wraca nad morze, by realizować tam najnowszą inwestycję Wave House we Władysławowie. Ten butikowy projekt składający się z 13 lokali jest położony 50 m od morza.

Wywodzący się z Danii deweloper jest znany z realizacji projektów apartamentów wakacyjnych, które współgrają harmonijnie z otoczeniem m.in. w Świnoujściu, Karpaczu, Wiśle i Pasymiu na Mazurach. Podobnie jest i tym razem we Władysławowie, gdzie powstanie kameralna inwestycja Wave House. Projekt zlokalizowany jest przy ul. Hryniewieckiego o charakterze nadmorskiego pasażu. – Mamy bezcenny kapitał w postaci przepięknej lokalizacji, nad samym morzem i w bezpośrednim sąsiedztwie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego. Taki kontekst wymaga delikatnej architektury, która nie zdominuje bogactwa natury – mówi John Kristensen z Kristensen Group.

Wave House zaoferuje apartamenty różnej wielkości – od ok. 34 do ponad 107 m kw. Każdy lokal posiada duży balkon lub taras, a wybrane mają widok na morze. W budynku zaprojektowano trzy apartamenty Premium o funkcji dwóch wewnętrznych lokali oraz trzy dwupoziomowe Prestige z własnymi tarasami na dachu. W ramach inwestycji powstanie teren rekreacji dla mieszkańców. Cena za m kw. mieszkania w stanie deweloperskim wynosi od 14,5 tys. zł netto.   Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w tym roku. – Tego typu nieruchomości zazwyczaj kupuje się z myślą o długoterminowej inwestycji i krótkoterminowych zyskach z wynajmu lokalu turystom – mówi Emil Kamiński z Kristensen Group. – W przypadku apartamentów wakacyjnych kluczową rolę odgrywa lokalizacja, to ona decyduje o dalszym sukcesie biznesowym inwestycji, a tą mamy najlepszą z możliwych

Nie bez znaczenia jest fakt, że Władysławowo jest bardzo popularnym kurortem. Jak wynika z danych Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, jest najczęściej wybieraną nadmorską miejscowością w tym województwie w sezonie letnim oraz znajduje się w pierwszej 10 najpopularniejszych destynacji na ferie zimowe. – Dla właścicieli potencjał turystyczny kurortu, w którym chcą zainwestować swoje pieniądze z myślą o zyskach
z
wynajmu, jest jednym z kluczowych kryteriów podejmowania decyzji – twierdzi John Kristensen. – Władysławowo prężnie się rozwija, włodarze wiedzą, że turyści potrzebują różnorodnych opcji spędzania wolnego czasu i to właśnie znajdują w tej nadmorskiej miejscowości.

Spółka przygotowuje kolejne inwestycje nad polskim morzem, m.in.
w Łebie, Karpaczu i Krynicy-Zdroju.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *